ذوب آهن 5 – نفت 3
تابناک: باخت منصوریان و جوانانش در روزی که همه چیز یحیی را ثابت کرد.
کد خبر: ۲۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱ 16 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، شاگردان یحیی گل محمدی در تیم ذوب آهن اصفهان عصر امروز در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال میزبان نفت صدرنشین بودند که نهایت با هت ریک کاوه رضایی و به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا توانستند با نتیجه 5 بر 3 برابر این تیم به پیروزی برسند.

در این دیدار که به نوعی پیش بازی فینال جام حذفی امسال بود، ذوب آهن با به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا هم از سد حریفش گذشت و هم خود را در جمع مدعیان گنجاند.

شرح گل :

1-0(ذوب آهن): در دقیقه 22 کاوه رضایی روی پاس دانیال اسماعیل فر از تعارف بین پادووانی و بیرانوند استفاده کرد و گل اول بازی را درحالتی نامتعادل به ثمر رساند.

2-0 (ذوب آهن): ضربه کاشته رضایی با دفع ناقص بیرانوند و سماجت هادی محمدی به گل دوم ذوب تبدیل شد. نفتی ها عقیده داشتند محمدی روی این بیرانوند خطا کرده است .

3-0 (ذوب آهن): دانیال اسماعیلی فر پدیده جدید ذوبی ها با یک ضربه چکشی گل سوم ذوب را در دقیقه 43 به ثمر رساند .

3-1 (نفت تهران): نفتی ها پیش از سوت پایان نیمه روی اشتباه باقرصادقی با ضربه سر کامیابی نیا به گل رسید . ذوبی ها روی این گل به داور اعتراض داشتند.

4-1 (ذوب آهن): بازهم کاوه رضایی؛ او در دقیقه 49این بار پاس عالی اسماعیلی فر را با برشی از قلب دفاع نفت تبدیل به گل چهارم تیمش کرد.

5-1 (ذوب آهن):کاوه رضایی شومین گل خود را هم به ثمر رساند . او این بار پاس رجب زاده را با ضربه ای عالی از بالای سر بیرانوند وارد دروازه نفت کرد .

5-2 (نفت تهران): خطای مدافع ذوب اهن روی وحید امیری در داخل محوطه جریمه با پنالتی داور روبه روشد که ضربه پنالتی را ارسلان مطهری خلاف جهت صادقی وارد دروازه ذوب اهن کرد.

5-3 (نفت تهران): در دقیقه 91 وقتی ارسلان مطهری از فضای دو مدافع ذوب فرار کرد و شوتش را روانه دروازه صادقی کرد، حسین ابراهیمی توپ ریباند را وارد گل کرد.

با این نتیجه ذوب آهن موقتا به جایگاه پنجم جدول رسید و باید منتظر نتیجه مصاف استقلال با ملوان باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :