گزیده خطبه های نماز جمعه اصفهان؛
تابناک: امام جمعه اصفهان اظهارکرد: چطور ما موشکهایی که دل آمریکایی ها را می لرزاند می سازیم، اما لباس خود را از کشور چین وارد می کنیم؟
کد خبر: ۲۷۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 05 August 2016
تابناک اصفهان: حمایت از کالای داخلی محور سخنان امام جمعه اصفهان بود.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان افزود: چرا محصولاتی که در داخل کشور تولید می شود باید از خارج کشور وارد کنیم.

وی تصریح کرد: باید همه دست به دست هم بدهیم تا شرایط استفاده از کالاهای داخلی بهبود یابد.

امام جمعه اصفهان اظهارکرد: چطور ما موشکهایی که دل آمریکایی ها را می لرزاند می سازیم، اما لباس خود را از کشور چین وارد می کنیم؟

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: مصرف کالای وارداتی سبب بیکاری جوانان می شود و این کار خیانتی به انقلاب است.

وی در ادامه بیان کرد: خداوند آل سعود را لعنت کند؛ چراکه راه را برای ما ایرانیان که می‌خواستیم برای حج در سال جاری به عربستان برویم، به روی ما بستند و بهانه‌های مختلفی برای نرفتن ما به حج را به وجود آوردند.

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: آل سعود در حال حاضر خیلی ظلم می‌کند، مخصوصاً به کشورهای اسلامی، از خداوند طلب کنید که خداوند آنها را لعنت و ریشه آنها را بکند.

وی در خصوص روز حقوق بشر گفت: آمریکایی‌ها برای بمباران کردن ناکازاکی و هیروشیما افتخار کردند؛ چراکه می‌گویند با این کار ما جنگ جهانی دوم به اتمام رسید، اما در آن زمان جنگ جهانی دوم تمام شده بود و فقط می‌خواستند بمب‌های خود را آزمایش کنند که این بمب‌ها را بر سر آدم‌ها آزمایش کردند که به این حقوق بشر می‌گویند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار