جای خالی یک مدیر در اصفهان؛
تابناک:متاسفانه استان اصفهان در حالیکه سکوی پرش مدیران ارشد کشوری به شمار می رود اما خود در سال‌ها اخیر از مدیران نه چندان توانایی در جایگاه ارشد استان برخوردار نبوده است و این ضعف مدیریتی را می توان در انتصاب مدیران بازنشسته یا در آستانه بازنشستگی در مسندهای مهم مدیریتی دانست.
کد خبر: ۲۸۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 18 August 2016

به گزارش تابناک اصفهان، در باب برخورداری یا عدم برخورداری استان اصفهان در سال های اخیر حرف‌های ضد و نقیض بسیاری گفته و شنیده شده است. از یک سو پایتخت‌نشینان اصرار دارند که اصفهان را در دایره استان‌های برخوردار کشور ببینند و آنگونه با آن برخورد کنند اما از سوی دیگر شاخص‌های استان در عدم دریافت بودجه کافی و مناسب و میزان پیشرفت‌های طرح های حیاتی آن نشان می‌دهد که اصفهان آنطور که می گویند هم برخوردار نیست.

اما این نگاه اشتباه به اصفهان سبب شده تا به قول استاندار اصفهان تاسیسات استان اصفهان مستهلک شود و دیگر کارایی لازم را نداشته باشد!.

این گفته استاندار اصفهان نشان می دهد که با وضعیت موجود پیمودن مسیر توسعه برای استان اصفهان نیازمند تحمل سختی‌هایی به مراتب بیش از گذشته است چراکه راه یک بار رفته شده اینبار مخدوش شده و باید مدیرانی کاربلد و تازه نفس که توان پیمودن این مسیر را دارند، در راه توسعه اصفهان قرار گیرند.

متاسفانه استان اصفهان در حالیکه سکوی پرش مدیران ارشد کشوری به شمار می رود اما خود در سال‌ها اخیر از مدیران نه چندان توانایی در جایگاه ارشد استان برخوردار نبوده است و این ضعف مدیریتی را می توان در انتصاب مدیران بازنشسته یا در آستانه بازنشستگی در مسندهای مهم مدیریتی دانست.

نگاه اشتباه به جایگاه استان اصفهان نه تنها در بخش بودجه و اعتبار بلکه در انتصاب برخی مدیران نیز به چشم می خورد و اصفهان با وجود همه ظرفیت‌هایی که برای تبدیل شدن به یک شهر توسعه یافته با توان بازدهی بالای اقتصادی دارد به دلیل مدیران مستهلکی که در برخی بخش‌ها به کار گمارده شده‌اند، توان رسیدن به جایگاه واقعی خود را ندارد.

به نظر میرسد، اصفهان بیش از آنکه از تاسیسات مستهلک در رنج باشد از مدیرانی با فکرهای خسته و مستهلک در رنج است و این مسئله 24 شهرستان استان را با یک مرکز استان در مسیر ناهموار توسعه قرار داده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار