گزیده خطبه های نماز جمعه اصفهان؛
تابناک: دولت باید مردمی باشد یعنی وزرا و استانداران در میان مردم حاضر شوند و مشکلات مردم را گوش کنند.
کد خبر: ۲۸۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 19 August 2016
تابناک اصفهان: امام جمعه اصفهان در خطبه های امروز خود در نماز جمعه شهر اصفهان، با اشاره به هفته دولت و توصیه های مقام معظم رهبری به دولت، اظهار کرد: دولت باید مردمی باشد یعنی وزرا و استانداران در میان مردم حاضر شوند و مشکلات مردم را گوش کنند. مسئولان نباید مسئولیت خود را طعمه بدانند و پس از قرارگیری در آن به فکر بازنشستگی و آینده خود و خانواده شان باشند.

طباطبایی نژاد اضافه کرد: آمار واقعی باید داده شود و نباید آمارها در هم بر هم باشد چراکه قرار نیست به آمار سر یکدیگر را کلاه بگذاریم.

وی در خصوص غافل نشدن از آمریکا و صهیونیسم گفت: کفار به ما متعهد نمی شوند و خیر ما را نمی خواهند مصدق این فریب را خورد و نتیجه آن کودتای 28 مرداد شد. قرآن هم می گوید کوچکترین خیر شما آنها را ناراحت می کند و آسیب شما موجب خوشحالی آنها می شود.
 
وی همچنین با اشاره به درپیش بودن روز جهانی مسجد اظهار کرد: ائمه جمعه نباید فقط به خواندن نماز در مساجد و نمازهای جماعت اکتفا کنند بلکه باید در کنار وظایف خود به انجام امور فرهنگی نیز بپردازند.
 
طباطبایی نژاد اظهار کرد: مساجد باید رونق داشته باشند، اگر مساجد و هیات های امنا به وظایف خود بپردازند، بسیاری از مشکلات فرهنگی نیز حل می شود. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار