گزیده خطبه های نماز جمعه اصفهان:
تابناک: حالا که یارانه به این شکل تقسیم نمی شود مردم باید خود وارد صحنه شوند همان گونه که در قرآن کریم در توصیف صفات مومن آورده شده که مومن واقعی کسی است که سهمی از مال خود را برای محرومین و نیازمندان کنار می گذارد.
کد خبر: ۳۱۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 14 October 2016
تابناک اصفهان: آیت الله سید یوسف طباطبایی نژار ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به محرومیت طیف وسیع مشمولان تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور تاکید کرد: یارانه باید برای کمک به اقشار محروم به خدمت گرفته شود؛ حکوکت اسلامی باید فقرا و محرومین را پیدا کند، دادن یارانه را به 20 میلیون فقیر محدود کنید؛ کاری که متاسفانه تاکنون صورت نگرفته است. حالا که یارانه به این شکل تقسیم نمی شود مردم باید خود وارد صحنه شوند همان گونه که در قرآن کریم در توصیف صفات مومن آورده شده که مومن واقعی کسی است که سهمی از مال خود را برای محرومین و نیازمندان کنار می گذارد.
 
وی گفت: آل سعود ایران را متهم به همکاری با تروریست ها می کند این در حالی است که ایران تنها از مظلومان و ضعیفانی که مورد هجوم دشمنان اسلام و آنها قرار گرفته اند، دفاع می کند.
 
امام جمعه اصفهان با اشاره به روز جهانی نابینایان و عصای سفید تاکید کرد: این وظیفه جامعه و نظام اسلامی است که نیازمندان به کمک را پیدا کرده و از هیچ خدمتی دریغ نکند. 
 
طباطبایی نژاد با تاکید بر اینکه تروریسم دولتی بدترین نوع تروریسم است، تصریح کرد: خداوند کشورهای اسلامی را از وجود پلیدانی که به نیابت از کفار مسلمان کشی می کنند راحت کند؛ خداوند ریشه این ها را بکند؛ همان هایی که کفار هم به ریش هایشان می خندند و به خاطر آن که پول و مال خود را برای نابودی مسلمانان به خدمت گرفته اند مورد استهزا قرار می دهند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار