امام جمعه برخوار گفت: با پیگیری‌ها و مذاکرات حضوری و تلفنی که با دو تن از معاونان استاندار اصفهان داشتم هیچ منع قانونی برای حضور و سخنرانی دکتر زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیست و ایشان سخنران مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در دولت‌آباد خواهند بود.
کد خبر: ۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸ 06 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مسعود سرافراز ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه برخوار با اشاره به آیه شریفه 36 سوره اسراءاظهار کرد:یکی از ابزارهای شیطان برای محو ایمان و ایجاد تفرقه بین انسان‌ها شایعه‌پراکنی و تهمت زدن است.

ویگسترش ناامنی، ترس و اضطراب، ایجاد تفرقه و رویارویی بین اقشار جامعه، به خطر افتادن امنیت عمومی جامعه، انحراف افکار عمومی، ایجاد بدبینی و سلب اعتماد مردم از مسئولان، حاکم شدن یأس و بی‌تفاوتی در جامعه و زمینه‌سازی برای دخالت بیگانگان را از آثار منفی گسترش شایعه در جامعه دانست.

خطیب جمعه برخوار در ادامه ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، افزود: مهم‌ترین و اساسی‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57، قیام مردم برای خدا بود و این نکته مهمی است که از دید غربی‌ها و سیاست‌مداران مادی‌گرا خارج و از حیطه تفکر محدود آنان بیرون است.

وی ادامه داد: بزرگداشت پیروزی انقلاب و یوم‌اللّه22بهمن به معنای بزرگداشت آرمان‌های اسلامی و اعتقادات دینی است که جوهره انقلاب را تشکیل می‌دهند و حضور آگاهانه در صحنه‌هایی این‌چنین، از مصادیق پاسداری از ارزش‌ها و ریشه‌های انقلاب است.

سرافراز یادآور شد: شرکت گسترده شما مردم آگاه و بیدار در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر به دشمنان خارجی و داخلی خواهد گفت که بر پیمانی که با امام بزرگ خویش در راستای تحقق بخشیدن به احکام اسلام و بنای جامعه دینی بسته‌اید، استوارید و هیچ توطئه نظامی، اقتصادی و فرهنگی شما را از صحنه‌ها خارج و نسبت به اسلام و انقلاب دلسرد نمی‌کند.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی امروز نماد اتحاد، امنیت و اقتدار در برابر کشورهایی است که از همه توان خود برای ناامنی در منطقه استفاده می‌کنند.

امام جمعه برخوار با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجه در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ما در دوران جنگ تحمیلی سیم خاردار را هم وارد می‌کردیم اما امروز ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم.

وی بیان کرد: ماهواره سفیر فجر که همه مراحل طراحی و ساخت آن به صورت بومی در سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع انجام شد چهارمین ماهواره ایرانی است که در همین ایام‌الله دهه فجر به فضا پرتاب و سبب تحیر دنیا شد و این اقتدار برآمده از خون شهدای انقلاب، وحدت ملی و قدرت علمی و امنیت خوب جمهوری اسلامی ایران است.

سرافراز با اشاره به سفر ریاست جمهور به استان اصفهان از تمام مجریان و دست‌اندرکاران این سفر و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و به ویژه مردم عزیز قدردانی کرد و ادامه داد:در طول این سفر تعدادی از وزرا به عنوان نمایندگان رئیس جمهور به شهرستان‌های مختلف سفر کردند و وزیر ورزش و جوانان نیز به شهرستان برخوار سفر و در جلسه شورای اداری شهرستان حضور پیدا کرد.

وی در پایان تشریح کرد: با پیگیری‌ها و مذاکرات حضوری و تلفنی که با دو تن از معاونان استاندار اصفهان داشتم هیچ منع قانونی برای حضور و سخنرانی دکتر زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیست و ایشان سخنران مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن در دولت‌آباد خواهند بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار