فرمانده انتظامی اصفهان:
تابناک: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۵ نفر از سرشاخه‌های فراری شرکت هرمی گاما که نزدیک به ۱۰میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 11 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به دستگیری 5 سرشاخه اصلی شرکت هرمی گاما اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری 5 نفر از سران اصلی و سرشاخه‌های فراری شرکت هرمی گاما از وی، موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به انهدام شرکت هرمی گاما توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان و متواری بودن تعدادی از سرشاخه‌های این شرکت در سطح کشور تحقیقات وسیعی در این زمینه انجام و مشخص شد‌، فرد شاکی نیز که خود در این شرکت عضو بوده و مبلغی نزدیک به 10 میلیارد ریال به سرشاخه‌های اصلی آن پرداخت کرده و هیچ سودی از آنان دریافت نکرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: کارآگاهان با اقدامات تخصصی خود مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک عملیات ویژه آنان را دستگیر و تحویل مراجع قضائی کرده و برای آن‌ها قرار تأمین مناسب صادر شد.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده دارای 11 هزار و 727 نفر زیرمجموعه بوده و در‌آمدی بالغ بر یک میلیون دلار در ماه داشتند.

سردار آقاخانی عضویت و فعالیت در شرکت‌های هرمی را یکی از جرائم ویژه و از مصادیق بارز اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: کسانی که به خاطر کسب درآمد و دریافت سود به عضویت شرکت‌های هرمی در می‌آیند مطمئن باشند که چیزی جز ورشکستگی و ضرر عاید آن‌ها نمی‌شود، زیرا تمام سود سرمایه‌ها توسط سران و سرشاخه‌های اصلی تقسیم شده و این افراد به خاطر منافع خود به فریب افراد ساده و کم‌اطلاع جامعه پرداخته و سرمایه‌های آن‌ها را به غارت می‌برند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار