رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خبر داد:
تابناک: رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان نیز گفت: کمینه دمای استان برای فردا صبح بین سه تا پنج درجه افزایش خواهد داشت.
کد خبر: ۳۴۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 19 December 2016
حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۴۸ ساعت آینده اظهار داشت: تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موجی ناپایدار  از روی استان طی روز سه شنبه تا اوایل وقت روز چهارشنبه است.

وی با بیان اینکه بررسی نقشه‌ها بیانگر بارش برف و باران در نواحی غربی و جنوبی استان اصفهان است، افزود: بر این اساس تا اواخر وقت روز سه‌شنبه و اوایل روز چهارشنبه در سایر نقاط استان نیز بارش‌های ضعیفی را خواهیم داشت.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه با خروج این سامانه بارشی از استان اصفهان وزش باد نسبتاً شدید برای استان پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: همچنین برای فردا هوای اصفهان قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، به تدریج افزایش ابر، از بعدازظهر گاهی وزش باد شدید و بارش سبک پیش‌بینی می ‌شود.

وی اضافه کرد: برای روز چهارشنبه شهر اصفهان نیز وضعیت جوی نیمه ابری، اوایل وقت احتمال بارش خفیف و وزش باد نسبتاً شدید به تدریج هوای صاف پیش‌بینی می‌شود.

خدابخش در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان نیز ابراز داشت: کمینه دمای استان برای فردا صبح بین سه تا پنج درجه افزایش خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار