تابناک: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: شهرستان شهرضا دارای ۶ هزارو۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی است.
کد خبر: ۳۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹ 17 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان، علی نقی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بیش از 6 هزار و 700 وزشکار سازمان یافته در سطح این شهرستان وجود دارد که این تعداد ورزشکار دارای کارت بیمه ورزشی هستند که در تمامی رشته‌های مصوب و در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی افزود: امید داریم با بهره‌مندی از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود با افزایش گرایش و تمایل جامعه به سمت ورزش با هدف توسعه سلامت، بستر لازم برای تدوام این پیشرفت و افزایش آمار تعداد ورزشکاران، امسال فراهم شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: توسعه ورزش همگانی با رویکرد سلامت و ایجاد نشاط در شهرستان به‌عنوان اولویت اصلی برنامه‌ریزی‌های نهاد متولی سلامت جامعه با هدف افزایش شاخص تعداد ورزشکاران سازمان یافته در دستورکار است.

وی افزود: به‌منظور توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامتی و تندرستی در جامعه، ایستگاه شماره 2 ورزش صبحگاهی در پارک معلم شهرضا افتتاح شد.

انصاری خاطرنشان کرد: براساس برنامه کمیته ورزش شهرستان باید در نیمه نخست سال 94 تعداد ایستگاه‌های این رشته را به 15 عدد برسانیم.

وی با اشاره به شعار"ورزش برای همه"، بیان کرد: بر اساس استانداردهای جهانی این شعار تعریف دقیقی دارد و دولت موظف به فراهم کردن امکانات و بسترهای لازم است که در این زمینه کلیه مسئولان با طرح‌ریزی برنامه استراتژیک، باید در این جهت گام بردارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به وضعیت جوانان گفت: هنوز دستورالعملی برای نحوه فعالیت این اداره در بخش جوانان ابلاغ نشده است و از سوی دیگر مسئله جوانان موضوعی فرابخشی بوده و تنها به یک اداره منحصر نمی‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ستاد ساماندهی‌وضعیت جوانان شهرستان شهرضا در هفته جوان افزود: در بخش جوانان ابهامات آیین نامه‌ای وجود دارد و تلفیق ادارات ورزش با جوانان در سطح دنیا نیز تجربه‌ای جدید است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :