بسته حوادث و اتفاقات ناگوار
تابناک:از طريق شبكه هاي اجتماعي موبايلي با شخصي آشنا شدم و مدت‌ها با وي به صورت مجازي ارتباط داشتم تا اينكه به آن شخص اعتماد كرده و عكسهاي خود را براي وي ارسال كردم، پس از مدتي كه رابطه‌مان به هم خورد، تصاوير من را در شبكه هاي اجتماعي مجازي منتشر كرد.
کد خبر: ۳۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 17 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنیم چرا که هیچگاه دوست نداریم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانیم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد یکشنبه ها به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.


انحراف خودروي سواري از خط اصلي و برخورد با پنجشنبه امروز، يك دستگاه خودروي سواري از لاين اصلي خيابان امام خميني (ره) منحرف شد و با شمشادهاي وسط خيابان برخورد كرد.

عکس ارسال شده نشان از این است که گوياي انحراف يك دستگاه خودروي سواري از لاين اصلي خيابان امام خميني (ره) و برخورد با شمشادهاي وسط اين خيابان است.

گفتني است، معمولا عامل اصلي اينگونه حوادث، تخطي راننده از سرعت مطمئنه است.

برخورد دو دستگاه تریلر درجاده نایین به انارک پنجشنبه شب سبب مصدومیت سه سرنشین این تریلرها شد.

ابراهیم عادل زاده نایینی رییس جمعیت هلال احمر نایین به خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع این حادثه رانندگی امدادگران و نجاتگران پایگاه های امداد و نجات بین شهری انارک و ملا احمد به محل حادثه اعزام شدند و کمک های اولیه را برای مصدومان حادثه آغاز کردند.

وی افزود: از سه نفر حادثه دیده این حادثه ، یکنفر توسط ست نجات رها سازی شد .

وی تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر 50 نایین به انارک رخ داد و مصدومان حادثه با آمبولانس های هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند .

عادل زاده گفت: در این عملیات که چهار ساعت بطول انجامید ، یک دستگاه آمبولانس ، ست نجات و پنج نفر نیروی امداد رسان حضور داشتند .

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان اصفهان اعلام كرد: فردي كه با انتشار تصاوير شخصي و خانوادگي يكي از شهروندان در فضاي مجازي موبايلي، موجب هتك حيثيت وي شده بود، توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ مرتضوي گفت: در پي شكايت دختري جوان، مبني بر انتشار تصاوير شخصي و خانوادگي وي در شبكه هاي اجتماعي موبايلي، بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: شاكي در اظهارات خود عنوان داشت " از طريق شبكه هاي اجتماعي موبايلي با شخصي آشنا شدم و مدت‌ها با وي به صورت مجازي ارتباط داشتم تا اينكه به آن شخص اعتماد كرده و عكس هاي خود را براي وي ارسال كردم، پس از مدتي كه رابطه‌مان به هم خورد، تصاوير من را در شبكه هاي اجتماعي مجازي منتشر كرد" .

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: با جمع آوري اظهارات شاكي و اقدامات انجام شده در فضاي مجازي، متهم شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي در مخفيگاهش دستگيرشد.

سرهنگ مرتضوي به شهروندان توصيه كرد: به هيچ وجه در فضاي مجازي به افراد غريبه اعتماد نكنيد و اين نكته را در نظر داشته باشيد كه رفتار شما در فضاي مجازي بايد همانند رفتار در فضاي حقيقي باشد؛ يعني همانگونه كه عكس ها و اطلاعات خصوصي خود را در فضاي حقيقي در اختيار افراد غريبه قرار نمي دهيد، در فضاي مجازي نيز بايد اينگونه رفتار كنيد.

کشف بیش از 87 کیلوگرم تریاک در بار پیاز

فرمانده انتظامی نایین از کشف 87کیلو و 550 گرم تریاک از یک کامیون عبوری حامل پیاز در ایستگاه شهید شرافت این شهرستان خبر داد.سرهنگ ' نبی الله سواد کوهی' روز پنجشنبه گفت: این کامیون که از جیرفت عازم همدان بود و پیاز حمل می کرد در ایستگاه شهید شرافت توقیف شد و ماموران از داخل بار پیاز آن مواد مخدر کشف کردند.

وی افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

روز دوشنبه هم مقدار 68کیلو و300 گرم مواد مخدر در بارگوجه یک کامیون کشف و دو نفر متهم دستگیر شدند.

شهرستان نایین در 140 کیلومتری شرق اصفهان واقع است و ایستگاه شهید شرافت در 15 کیلومتری محور نایین- یزد قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار