معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع :
محمود دلپسند : براساس دستورالعمل ابلاغی به بانکها در راستای تسهیل و رفع موانع تولید؛ بانکها موظف هستند زمینها و املاک و خانه های روستایی دارای سند مشاع را در ارتباط با طرح های کشاورزی مورد ارزیابی قراردهند و بعنوان وثیقه بپذیرند.
کد خبر: ۳۶۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 30 January 2017
به گزارش تابناک خراسان شمالی از استانداری خراسان شمالی , محمود دلپسند عمده مشکلات این واحدها را دربخش ارائه وثیقه به بانکها برشمرد و افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی به بانکها در راستای تسهیل و رفع موانع تولید؛ بانکها موظف هستند زمینها و املاک و خانه های روستایی دارای سند مشاع را در ارتباط با طرح های کشاورزی مورد ارزیابی قراردهند و بعنوان وثیقه بپذیرند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری خراسان شمالی در ادامه گفت : برخی از موارد بررسی شده دراین جلسه مشکل ارائه تضامین لازم را داشتند که مقرر شد برای تسهیلات کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان بانکها در دریافت تضامین لازم بصورت چک و سفته یا ضامن کارمند و بازاری مساعدت لازم را انجام بدهند.
وی درخصوص واحدهایی که مشکل پرداخت مالیات تکلیفی و جرائم مربوطه را دارند گفت : درحال حاضر این واحدها میتوانند از قانون موضوع پرداخت بخشی از بدهی مالیاتی و تقسیط باقیمانده آن استفاده کنند.
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع از تشکیل کمیته نظارت درسازمانهای جهادکشاورزی و صنعت و معدن برای پی گیری و اطمینان بخشی از به نتیجه رسیدن مصوبات و پی گیری های کارگروه رفع موانع تولید خبرداد و افزود : امیدواریم با حمایتهای انجام شده و تزریق منابع مالی تولید دراستان به رونق مورد انتظار برسد و شاهد شکوفایی دراین بخش باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار