به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) ، ابراز داشت: عده ای به دنبال ناامید کردن مردم از نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۷۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 03 February 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) ، ابراز داشت: عده ای به دنبال ناامید کردن مردم از نظام اسلامی هستند.

عده ای به دنبال ناامید کردن مردم از نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به دشمنی های دنیای استکبار و مخالفان جمهوری اسلامی افزود: البته در کشور ضعف ها و مشکلاتی وجود دارد اما برخی ها به دنبال بزرگ کردن این مشکلات هستند.

امام جمعه موقت سمنان با غیرمنصفانه خواندن برخی انتقادات، خاطرنشان کرد: عده ای به دنبال ناامید کردن مردم از نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه مردم همواره حامی نظام و ولایت هستند تصریح کرد: حفاظت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی یک وظیفه و رسالت همگانی است.

 

تهاجم فرهنگی و وظیفه مسئولان

دشمن می‌کوشد تا از طریق تهاجم فرهنگی در ذهن نسل چهارمی که انقلاب را درک نکرده است سیطره و نفوذ کند تا ارزش‌های انقلاب را در نزد افکار عمومی بی‌ارزش جلوه دهد لذا بر همه مسئولان واجب است که دستاوردهای دولت را برای مردم بازگو کنند.

وی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب ملت ایران راآزادی و استقلال کشوردر سایه شهادت و رشادت مردم دانست و تصریح کرد: پس می‌بایست قدردان خون شهداباشیم وبرای پاسداشت و صیانت از ارزش‌های اسلامی تلاش کنیم چراکه دشمن به دنبال مادی کردن انقلاب است که باید در برابر آن کاملاً هوشیار بود.

دو نعمت آرامش و امنیت

عبوس در ادامه تصریح کرد: اگر امروز در جزیره امن زندگی می‌کنیم و از دو نعمت آرامش و امنیت برخوردار هستیم مدیون خون شهدایی هستیم که جانانه از کشور دفاع کردند و امروز این وظیفه ما است تا در تکریم مقام لاله‌هایی که اکنون در خاک خفته‌اند از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

اسلام خواهی و عزت و آزادی مردمان از مرزها و دیوارها هم می گذرد.

وی با اشاره به اینکه ایران در یکی از ناامن ترین مناطق دنیا یعنی خاورمیانه واقع شده ادامه داد: به لطف الهی و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و جان فشانی شهدا، ایران در این منطقه ناامن جزیره ثبات است.

وی با اشاره به انتشار آموزه های انقلاب اسلامی در این چند دهه گفت: امروز نشر آموزه های این انقلاب الهی تا آنجا رفته که امریکا می خواهد گرداگرد کشور خود دیوار کشیده و خود را زندانی کند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها از ترس آگاهی بخشی انقلاب ما هر روز یک داستان جدید طراحی می کنند افزود: دیوار کشیدن امریکا به دور خود از ترس نشر آموزه های انقلاب اسلامی و جلوگیری از صدور اسلام است.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: امریکا که روزی دنبال کدخدایی بود امروز گرداگرد خود دیوار کشیده و به دست بچه پنج ساله هم دستبند می زند.

وی با بیهوده خواندن اقدامات امریکایی ها افزود: آنها باید بدانند که اسلام خواهی و عزت و آزادی مردمان از مرزها و دیوارها هم می گذرد.

حفظ انقلاب بالاترین پیروزی است

وی ضمن تأکید بر اینکه با همدلی، وفاق و وحدت می‌توان از انقلاب صیانت کرد، افزود: حفظ انقلاب بالاترین پیروزی است و در طی ۳۷سال بهار انقلاب مردم ایران با حضور خود به همه دنیا نشان دادند که تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی نمی‌تواند مانع صیانت و پاسداری آن‌ها از انقلاب شود لذا رمز حفظ انقلاب تنها وحدت بین مردم و مسئولان است و هر چه دایره این اتحاد بیشتر شود دشمن به همان میزان از اهداف شوم خود در برابر ایران ناامید و مأیوس خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار