برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان سمنان با حضور رئیس مجلس
به گزارش تابناک سمنان، امروز در بدو ورود به سمنان و پس از استقبال رسمی از طرف مقامات استان،با حضور در یادمان شهدای گمنام سمنان به شهدای سمنان ادای احترام می‌کند.
کد خبر: ۳۹۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 08 March 2017

به گزارش تابناک سمنان،علی لاریجانی امروز عصر وارد سمنان می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در بدو ورود به سمنان و پس از استقبال رسمی از طرف مقامات استان،با حضور در یادمان شهدای گمنام سمنان به شهدای سمنان ادای احترام می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی که سخنران اصلی یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان سمنان است سپس در محل برگزاری این یادواره حضور یافته و به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، هم‌زمان با برگزاری این یادواره کتاب شهدای فرهنگی نیز به دست رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی می‌شود.

یحیایی گفت: پس از اقامه نماز جماعت رئیس مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان سمنان که در محل استانداری سمنان برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور در برنامه زنده صداوسیمای مرکز استان سمنان پایان‌بخش برنامه‌های رئیس مجلس شورای اسلامی به استان سمنان است.

معاون مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سمنان همچنین گفت: در حاشیه این مراسم در آئین افتتاح ایستگاه راه آهن شهر سمنان نیز حضور خواهد یافت.

شایان ذکر است شماری از نمایندگان و مسئولان قوه مقننه و از جمله نمایندگان استان سمنان دکتر لاریجانی را در این سفر یک روزه همراهی خواهند کرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار