آیت الله مهدوی:
تابناک: تخلفاتی توسط مسئولان در حال انجام است که از آن جمله عدم برکناری مدیران بی کفایت است که گاه همین‌ها را نیز ذخیره نظام معرفی می کنند.
کد خبر: ۴۰۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 31 March 2017
تابناک اصفهان: آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی ظهر امروز، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: در سال گذشته موضوع رسیدگی به حقوق‌های نجومی بی جواب ماند و این موضوع برای مردم معلوم نشد که حقوق ۷ میلیون یا ۲۴ میلیون تومانی اعلامی توسط مجلس کدام صحیح است که باید در این زمینه هرچه سریع‌تر بررسی‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برخی سفرهای مسئولان رنگ و بوی انتخابانی دارد، افزود: تخلفاتی توسط مسئولان در حال انجام است که از آن جمله عدم برکناری مدیران بی کفایت است که گاه همین‌ها را نیز ذخیره نظام معرفی می کنند.

امام جمعه موقت اصفهان صدور مجوز برای ورود کالاهایی که در کشورمان نیز تولید می‌شود را از جمله تخلفات مهم برشمرد و بیان داشت: این امر سبب تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری جوانان می‌شود و مسئولان باید در قبال این تخلفات به مردم پاسخگو باشند.

وی به انتخابات پیش رو در اردیبهشت‌ماه اشاره کرد و ادامه داد: مردم باید انتخاب فرد اصلح را مدنظر داشته باشند و با مطالبه‌گری صحیح فردی را انتخاب کنند که به طور مثال در برابر خطاهای نزدیکان خود برخوردی همانند برخورد حضرت علی (ع) با برادر خویش داشته باشد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات  را رکن تقویت نظام است

آیت‌الله مهدوی حضور حداکثری مردم در انتخابات  را  از ارکان مهم تقویت نظام برشمرد و ابراز داشت: رقابت سالم و دوری از تخریب رقیب از دیگر مواردی است که در انتخابات پیش رو باید مدنظر کاندیدها و طرفداران آنها باشد.

وی اضافه کرد: کاندیداها با تقوای الهی و با فرمانبری کامل از رهبر انقلاب باید مراقب باشند تا خاطرات تلخ فتنه ۸۸ تکرار نشود.

امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به نقض برجام توسط آمریکا اشاره و گفت: باید در برابر این بدعهدی عاقلانه برخورد کنیم و از طرف مقابل به صورت مکتوب در ارتباط با  نقض برجام  اقرار گرفته و موضوع رسانه‌ای شود.

همچنین به به نام‌گذاری سال ۹۶ توسط رهبر انقلاب اشاره و تاکید کرد: در سال گذشته اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب به شکال عملی مورد توجه جدی قرار نگرفت که باید امسال از همین آغاز با برنامه‌ریزی صحیح در راستای مطالبه رهبری در زمینه تولید و اشتغال  گام برداریم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی و مبازه با قاچاق کالا گفت: ارائه تسهیلات بدون سودهای کلان از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود تا با این اقدامات اساسی اقتصاد مقاومتی محقق شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار