خاطره عکس های اهواز بار دیگر تکرار می شود؟
تابناک: شب گذشته با توجه به عملکرد مناسب ذوب آهن پس از چند سال و آسیایی شدن این تیم جشنی به همت کارخانه رنگ ریف و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرعامل کارخانه رنگ ریف، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان و بازیکنان این تیم برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 28 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، شب گذشته با توجه به عملکرد مناسب ذوب آهن پس از چند سال و آسیایی شدن این تیم جشنی به همت کارخانه رنگ ریف و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرعامل کارخانه رنگ ریف، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان و بازیکنان این تیم برگزار شد.

سبزپوشان امسال پس از چند سال عملکرد ضعیف توانستند با هدایت یحیی گل محمدی، از قعر جدول تا نزدیکی های صدر جدول برسند و با قرار گرفتن در رده چهارم بار دیگر به آسیا سلام کنند و به عنوان یکی از نماینده ایران عازم این مسابقات شوند.نکته قابل توجه این است که ذوب آهن با توجه به عمکلرد در نیم فصل دوم لیگ برتر به عنوان بهترین تیم لیگ برتر در نیم فصل انتخاب شد.

اتفاق دیگری که امسال برای ذوب آهن رخ داد، رونمایی از نماد این باشگاه بود که در هفته های ابتدایی لیگ، گاندو، تمساح سبز ایرانی به عنوان نماد سبزپوشان اصفهان معرفی شد.از همین رو نخستین برنامه این ضیافت نمایش نماهنگی درباره این حیوان نادر بود.


نخستین سخنران این مراسم محمد تباشیری، مالک کارخانه رنگ ریف بود. وی با اشاره به اینکه باشگاه ریف در بخش های پایه سرمایه گذاری کرده است، اظهارکرد: باشگاه ریف در راستای حمایت از ورزشکاران نونهال و نوجوان فعالیت می کند و در آینده در این راستا حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

تباشیری با اشاره به این که شاگردان گل محمدی یک کارنشدنی را انجام دادند، ادامه داد: رسیدن ذوب آهن به جایگاه چهارم لیگ خیلی ها را متعجب کرد و به واقع شاگردان گل محمدی در این تیم یک کار نشدنی را به سرانجام رساندند و امیدوارم با این عملکرد بتوانند کار خود را به پایان رسانند و در جام حذفی قهرمان شوند.


در ادامه این مراسم مسعود صالحی مدیرعامل باشگاه ریف با تبریک به باشگاه ذوب آهن به خاطر عملکرد مناسب در لیگ برتر گفت: عملکرد ذوب آهن همه را متعجب کرده و از همین رو این باشگاه از افتخارات ورزش استان اصفهان است.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن هم در این مراسم ابراز امیدواری کرد هفته آینده تیم ذوب‌آهن بتواند در فینال جام حذفی به پیروزی دست پیدا کند تا خستگی از تن همه عوامل اجرایی این باشگاه و همکارانش دربیاید.

آذری از بازیکنان تیم فوتبال خواست تا جام قهرمانی حذفی را به مردم اصفهان هدیه بدهند تا تلاش‌های باشگاه ذوب‌آهن به ثمر برسد.


محمد سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بود که اعلام کرد خود به صورت خانوادگی پیگیر نتایج تیم فوتبال ذوب‌آهن بوده است و از بازیکنان ذوب‌آهن درخواست کرد تا استرس و فشار حضور در فینال جام حذفی را از خودشان دور کنند تا در این زمینه به موفقیت برسند.


در پیان برنامه نیز از کادرفنی و تعدادی از بازیکنان ذوب آهن توسط باشگاه ریف تقدیر شد.

در حاشیه این مراسم:


* شاید یکی از جالب ترین بخش های این مراسم صحبت های مجری برنامه بود. علیرضا صدرایی، از گزارشگران و گویندگان ورزشی رادیو و تلویزیون در این مراسم شب خوبی نداشت. وی که از سابقه خوبی برخوردار است، در طول این برنامه بارها دچار اشتباه شد و حتی در موقع خواندن اسم بازیکنان و کادرفنی ذوب آهن به اشتباه اسم محسن مسلمان، بازیکن سابق ذوب آهن را خواند، در آخر هم شجاعی، سرپرست تیم ذوب آهن برای کمک به صدرایی پشت تریبون رفت.


* گروه موسیقی اهورا در حاشیه این برنامه 2قطعه 15 دقیقه ای را به صورت زنده اجرا کردند.

* پیش از آغاز این برنامه، پوستر تیم فوتبال این باشگاه توسط بازیکنان این تیم امضا شد و در حاشیه این کار نیز بازار گرفتن عکس سلفی توسط بازیکنان این تیم داغ بود.

* تعدادی از بازیکنان و اعضا کادرفنی ذوب آهن همراه با خانواده به این مراسم آمده بودند. از جمله این افراد یحیی گل محمدی بود که در طول این برنامه دختر خود را در بغل داشت و از همین رو این مسئله مورد توجه عکاسان و خبرنگاران حاضر قرار گرفت.دیگر بازیکن این تیم که همراه با خانواده در این برنامه حاضر شده بود، کارلوس سانتز، بازیکن برزیلی این تیم بود که پسرش در طول این مراسم سوژه بسیاری از رسانه ها شد.پسر سانتوس هر بار با ژست های مختلف به گرفتن عکس و شوخی با بازیکنان ذوب آهن می پرداخت.

*عده ای پس از برگزاری این مراسم، تأکید داشتند برگزاری این جشن اگر بعد از بازی با نفت در جام حذفی صورت می گرفت، بهتر بود چرا که صحبت های مطرح شده درباره قهرمانی ذوب آهن در جام حذفی، خاطره عکس های یادگاری بازیکنان ذوب آهن قبل از دیدار با فولاد خوزستان در فصل 87-88 را زنده کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار