رئیس تعزیرات اسلامی شاهرود:
رئیس تعزیرات حکومتی شاهرود با بیان اینکه در ایام نوروز ۲۷۰پرونده ویژه رسیدگی به تخلفات اصناف در شهرستان تشکیل شد، گفت: از این جمع ۱۸۰ پرونده رسیدگی و مابقی در دست بررسی هستند.
کد خبر: ۴۰۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 13 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی اسلامی فر در گفتگو با مهر ضمن بیان اینکه طرح نوروزی بازرسی بازار شب عید مصرف کنندگان در شاهرود از اول اسفندماه ۹۵ تا ۱۵فروردین ماه جاری اجرا شد، ابراز داشت: در این مدت ۲۷۷ اکیپ مشترک بازرسی بین تعزیرات، صنعت، معدن تجارت و ... صدها مورد بازرسی از اصناف را پشت سرگذاشتند که حاصل این بازرسی ها تشکیل ۲۷۰فقره پرونده تخلف بود.

دادگاه

وی افزود: عمده این تخلفات در زمینه عدم درج قیمت بر اجناس، عدم ارائه فاکتور، گرانفروشی، کم فروشی و عرضه مواد تاریخ مصرف نداشته و غیر بهداشتی و عدم رعایت مصالح بهداشتی بوده اند که با متخلفان طبق قانون برخوردقضایی می شود.

رئیس تعزیرات حکومتی شاهرودگفت: ارزش ریالی تخلفات صورت گرفته در شاهرود۹۰میلیون تومان است که به ترتیب نوع تخلف برای اصناف متخلف جرایم نقدی و مجازات های دیگری که در قانون بیان شده، اعمال می شود.

اسلامی فر با بیان اینکه مسافران نوروزی هیچ شکایتی از اصناف شاهرودی را به اداره تعزیرات ارائه نکردند، ابراز داشت: سامانه ۱۲۴ و اینترنتی ۱۳۵ آماده دریافت شکایات مردمی از اصناف است.

وی افزود: اولویت طرح نوروزی تعزیرات قنادی ها، میوه و تربار، خشکبار و آجیل، بهداشتی و آرایشی، سوپرمارکت ها، پوشاک و کیف و کفش و آرایشگاه های زنانه و مردانه بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار