تابناک: لیگ حرفه ای بسکتبال کشور، از هفته آینده با حضور 10 تیم آغاز می شود که در این مسابقات نیز همانند مرحله ملی با پمینا به عنوان نماینده اصفهان شرکت می کند.
کد خبر: ۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲ 10 February 2015

به گزارش تابناک، با مسابقات لیگ ملی بسکتبال کشور، کار تیم ها در مرحله اول به اتمام رسید و مهرام با شکست پتروشیمی بندر امام در فینال قهرمان شد، دانشگاه آزاد نیز با پیروزی برابر فولاد هفت الماس قزوین به جایگاه سوم دست یافت. پمینا تنها نماینده اصفهان در این مسابقات نیز در جایگاه ششم قرار گرفت.

پس از اینکه مشخص شد، فولاد ماهان و ذوب آهن در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا نمی کنند، مسئولان اصفهانی تمام تلاش خود را برای اینکه اصفهان حداقل یک نماینده در این مسابقات داشتند و یک هفته مانده به آغاز مسابقات توانستند با اسپانسری شرکت پمینا در این مسابقات حضور پیدا کنند.

گفته می شد، مسئولان سازمان لیگ با ارتباطاتی که داشتند توانستند با شرکت پمینا که وابسته به شرکت صنایع غذایی کاله است، قرارداد ببندند و این تیم را در لیگ برتر راه اندازی کنند.

با توجه به بزاعت کم و هزینه ناچیزی که برای این تیم صورت گرفت، پمینا با به نمایش گذاشتن یک عملکرد مناسب برابر تیم ها، توانست جایگاه ششم جدول را کسب کند، البته اگر شاگردان صادق زاده دو مصاف خود برابر فولاد هفت الماس قزوین و نفت آبادان را از دست نمی دادند شرایطشان فرق می کرد و حتی می توانستند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

حالا پس از قطعی شدن برنامه لیگ حرفه، تا یک هفته دیگر مسابقات بسکتبال حرفه ای کشور آغاز می شود.

تفاوت این مرحله با لیگ ملی این است که در مرحله حرفه ای تیم ها می توانند در ترکیب خود از بازیکنان خارجی نیز استفاده کنند.

در این مسابقات تیم‌های ثامن مشهد، پتروشیمی بندرامام، پمینا اصفهان، دانشگاه آزاد تهران، شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، صنایع پتروشیمی ماهشهر، مهرام تهران و فولاد هفت الماس قزوین حضور دارند.

برنامه هفته اول لیگ در روز دوشنبه ۲۷ بهمن به شرح زیر است:

ثامن مشهد - مهرام تهران

پتروشیمی بندرامام - صنایع ماهشهر

پمینا اصفهان - نفت آبادان

دانشگاه آزاد - شهرداری گرگان


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ايمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
تابي جون بضاعت درسته نه بزاعت!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار