بسته حوادث و اتفاقات ناگوار
تابناک: صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد یکشنبه ها به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.
کد خبر: ۴۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 31 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد یکشنبه ها به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

-------------------------------

**سرعت و سبقت عامل بيشترين تصادفات مرگبار**

-------------------------------

http://isfahan.isna.ir//Files/News/Image/13943/52659.jpg

رييس‌پليس راهور استان اصفهان از توقيف 270 خودروي سبك و سنگين را كه بيش از يك ميليون تومان خلافي در ارديبهشت ماه داشته‌اند، خبر داد.

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان، سرهنگ غلامي اظهار كرد: در راستاي اجراي طرح توقيف خودروهايي كه بيش از يك ميليون تومان خلافي در كارنامه خود دارند،‌ ماموران پليس راهور استان اصفهان 270 خودروي سبك و سنگين را توقيف كردند.

وي بيشترين تخلفات صورت گرفته توسط خودروهاي توقيف شده را سرعت و سبقت غير مجاز، توقف در مكان‌هاي توقف ممنوع و عبور از چراغ قرمز عنوان كرد و گفت: درصد زيادي از تصادفات به وي‍ژه تصادفات جاده‌اي به علت سرعت و سبقت غيرمجاز و عدم توجه به تابلوهاي راهنمايي رخ مي‌دهد كه عمدتا مرگبار هستند.

رييس پليس راهور استان اصفهان با بيان اينكه يك تخلف كوچك مي‌تواند بستر يك فاجعه بزرگ باشد، تصريح كرد: پليس براي جلوگيري از حوادث رانندگي با تمام توان خود با رانندگاني كه در جاده‌ها و شهرها قوانين رانندگي را رعايت نمي‌كنند برخورد مي‌كند.

-------------------------------

**هتك حيثيت، عاقبت ارتباط اينترنتي در شبكه مجازي**

-------------------------------

رييس پليس فتا استان اصفهان اعلام كرد: فردي كه با به دست آوردن تصاوير شخصي و خانوادگي يكي از شهروندان و انتشار آن در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي مجازي موجب آبروريزي وي شده بود، توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ايمنا، سرهنگ مرتضوي گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي عكس‌هاي شخصي وي را در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي مجازي همراه با مطالب غيراخلاقي و كذب درج كرده، بررسي موضوع در دستور كار پليس فتا قرار گرفت.

وي افزود: شاكي در اظهارات خود بيان داشت كه در يكي از شبكه هاي اجتماعي مجازي با فردي آشنا شدم و پس از مدتي آشنايي، فريب وي را خورده و عكس‌هاي شخصي و خصوصي خود را براي او ارسال كردم ولي پس از مدتي، مرا به قصد اخاذي تهديد كرد كه تصاوير خصوصي‌ام را در اينترنت منتشر مي‌كند ولي من به تهديدهاي او بي تفاوت بودم و او تهديد خود را عملي كرد.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: با انجام اقدامات فني و تخصصي در فضاي مجازي، متهم شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي در مخفيگاه خود دستگير شد.

وي خاطرنشان كرد: متهم كه از قبل با شاكي، رابطه اينترنتي داشت در مواجهه با مدارك و مستندات پليس صراحتا به بزه انتسابي اقرار كرد و انگيزه خود را هتك حيثيت شاكي به دليل شنيدن پاسخ منفي در مقابل خواسته‌هاي او عنوان داشت.

سرهنگ مرتضوي به شهروندان توصيه كرد: در تالارهاي گفتگو و در اتاق هاي گفتگوي شبكه هاي اجتماعي مجازي به سخن ديگران اعتماد نكنيد؛ همچنين از به اشتراك گذاري تصاوير و فيلم هاي شخصي در شبكه هاي اجتماعي نظير فيس بوك خودداري كنيد.

رييس پليس فتا استان اصفهان تاكيد كرد: در فضاي سايبري از افرادي كه به دنبال اطلاعات شخصي شما هستند برحذر باشيد زيرا ممكن است در پي فريب شما باشند.

وي ادامه داد: در صورت به اشتراك گذاري و يا ارسال تصاوير و فيلم و اطلاعات شخصي در اينترنت، ديگر شما صاحب آن ها نيستيد.

-------------------------------

**سارق حرفه‌اي داخل خودرو با ۵۶ فقره سرقت دستگیر شد**

-------------------------------

ریيس پليس آگاهي استان اصفهان از دستگيري سارق حرفه‌اي داخل خودرو و کشف ۵۶ فقره سرقت در اين زمينه خبر داد.

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا، سرهنگ ستار خسروی گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت از داخل خودروی آنها، پيگيري پرونده و بررسي موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران، تحقيقات گسترده اي را در اين زمينه آغاز كردند و با به كارگيري يك سري اقدامات پليسي ردپاي سارقي حرفه اي را در اين سرقت ها شناسايي و وي را در اقدامي غافلگيرانه دستگير كردند.

ریيس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار کرد: متهم در بازجويي هاي صورت گرفته به ۵۶ فقره سرقت داخل خودرو که بیشتر آنها در حوزه غرب شهر اصفهان بود، اقرار كرد.

سرهنگ خسروی به شهروندان توصيه كرد: هنگام پارک خودرو دقت کنيد که درها و شيشه ها کاملا بسته باشد؛ همچنین اتومبيل خود را به لوازم ايمني نظير دزدگير، سوئيچ مخفي، قفل فرمان و قفل سوئيچي و يا قفل پدال و ساير وسائل تاخيري و بازدارنده مجهز کنید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار