مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطرح کرد
تابناک: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در سه بخش ادبی، هنری و فرهنگی برای گروه‌های مختلف سنی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ 01 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید حامد عسگری‌فر، اظهار کرد: در بخش ادبی دو مسابقه «داستان کوتاه رضوی» با موضوعات احادیث، زندگی امام رضا(ع) و روایات و شعرخوانی و مشاعره رضوی درباره حضرت امام رضا(ع)برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در گروه‌های سنی 7تا 10 سال، 11تا 13سال و 14تا 17سال می‌توانند در بخش‌های مختلف این جشنواره شرکت کنند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان بیان کرد: بخش هنری این جشنواره همچنین با موضوعات خوشنویسی و نقاشی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به بخش فرهنگی این جشنواره گفت: این بخش از مسابقه با موضوعات معرفی شخصیت، نشریه‌نگاری و قصه‌گویی بین‌المللی برگزار می‌شود که فراخوان آن را به همه مراکز کانون‌های پرورش فکری استان ارسال کرده‌ایم.

عسگری‌فر با اشاره به هدف از برگزاری مسابقه داستان کوتاه رضوی در بخش ادبی افزود: این بخش از مسابقه باعث بالا رفتن انگیزه کودکان و نوجوانان به مطالعه و آگاه‌سازی آنها درباره داستان‌نویسی می‌شود.

وی گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر 3 اثر خود را تا 20 تیرماه با موضوع رضوی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تصریح کرد: فراخوان کارگروه کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار