فرمانده انتظامی شاهرود خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در آستانه یک‌ساله شدن طرح پارکبان، تاکنون بیش از ۳۵ هزار نفر از شهروندان شاهرودی در این طرح ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۴۲۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 24 May 2017

به گزارش سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سیدمجتبی اشرفی در جلسه بررسی نقاط ضعف و قوت طرح پارکبان در دفتر پارکبان شاهرود،طرح پارکبان را یکی از طرح‌های موفق در شاهرود دانست و افزود: با اجرای این طرح، بار ترافیکی در نقاط مرکزی و پرترافیک شهر به‌صورت قابل قبولی کاهش یافته است.

وی ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲۵ نفر از افراد که سرپرست خانوار و متأهل هستند، را یکی از مزایای این طرح در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» دانست و افزود: از مزایای دیگر این طرح، استفاده همگانی از نقاط پارک به‌صورت عادلانه بین همه شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرودضمن تقدیر از همه‌کسانی که در این طرح با عوامل پارکبان و پلیس راهور همکاری دارند، گفت: احصای برخی نواقص و کمبودها در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم یکی از الزامات این طرح است و هدف ما، رضایتمندی مردم و جلوگیری از اتلاف وقت آنان در ترافیک شهری بوده و باید در این راه همه توان خود را برای خدمت به مردم به کار بندیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار