در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش
سمنان در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش، استان برتر کشور در فعالیت‌های پروژه مهر شد.
کد خبر: ۴۳۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 31 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، نخستین جلسه ستاد پروژه مهر استان سمنان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان برگزار شد.

دبیر ستاد پروژه مهر استان سمنان در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش استان در پروژه مهر سال گذشته، رتبه استان در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش را برتر و بین سه استان اول کشور اعلام کرد.

حسین فولادیان ضمن تشریح شیوه‌نامه پروژه مهر اظهار کرد: کارگروه سازمان‌دهی، تعمیر و تجهیز، تأیید صلاحیت، ارزیابی و نظارت، توجیه و تبلیغ و اطلاع‌رسانی از کارگروه‌های زیرمجموعه ستاد پروژه مهر استان است.

دبیر ستاد پروژه مهر استان سمنان تصریح کرد: هر کدام از این کارگروه‌ها مسؤولیت‌های تعریف‌شده را بر عهده دارند و تلاش می‌کنند تا شروع سال تحصیلی با آرامش، آسایش و امنیت خاطر برای دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این جلسه با توصیه بر لزوم استفاده مؤثر از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی در مسیر آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی، همراهی و همدلی را مسیر رشد و تعالی در عرصه تعلیم و تربیت برشمرد و تأکید کرد: مسؤولان آموزش و پرورش استان با رعایت ضوابط، رضایتمندی اولیا و جامعه را در ثبت نام دانش‌آموزان مورد توجه قرار دهند.

محمدرضا جهان تصریح کرد: باید از زحمات مدیران مدارس و مسؤولان شهرستان و مناطق که با برنامه‌ریزی مناسب سعی در ارائه خدمات بهتر به دانش‌آموزان دارند، تقدیر به عمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار