مدیر‌کل حمل و نقل اصفهان:
تابناک: مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: استان اصفهان در رابطه با بحث نماز‌خانه‌های بین‌راهی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی پیش‌رو بوده و همچنین در توسعه آن‌ها نیز فعالیت‌هائی در حال انجام بوده که به‌زودی اقدام می‌شود.
کد خبر: ۴۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 06 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان، داریوش امانی در جلسه‌ تعامل با نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشترین فعالیت در کشور را عوامل حمل و نقل کالا و مسافر انجام می‌دهند، اما این قشر زحمت‌کش در هیچ کجا جائی ندارند و توجهی از نظر مادی و معنوی به آن‌ها نمی‌شود‌.

وی افزود‌: استان اصفهان در رابطه با بحث نماز‌خانه‌های بین‌راهی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی پیش‌رو بوده و همچنین در توسعه آن‌ها نیز فعالیت‌هائی در حال انجام بوده که به‌زودی اقدام می‌شود.

مدیر‌کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اصفهان بیان کرد‌: در بحث زیرساخت‌ها با توجه به اینکه پایانه امیر‌کبیر باید از محل فعلی تغیر مکان داده و از شهر دور باشد‌، پیش‌بینی شهرک حمل‌ونقل در جوار شهرک صنعتی شده و زمین آن نیز مشخص و به‌زودی کار احداث آن آغاز می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار