رئیس اداره مخابرات شهرستان نطنز :
تابناک: رئیس اداره مخابرات شهرستان نطنز گفت: شهرستان نطنز در سال ۱۳۹۳ با ضريب نفوذ ۶. ۱۰۱ درصدی تلفن ثابت رتبه اول استان و كشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۴۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 07 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، عباس فردوسی از راه‌اندازی و واگذاری اینترنت پرسرعت در روستاهای طره، چیمه، مزده، نیه و طار و توسعه اینترنت پرسرعت در شهر طرقرود به میزان ۷۲ پورت خبر داد.

وی اظهار داشت: نصب و راه اندازی و واگذاری اینترنت پرسرعت بصورت WiFi در كشه طی سال ۱۳۹۳ صورت پذیرفت و حدود یک هزار پورت اینترنت پرسرعت در مركز تلفن امام خمینی (ره) نطنز نصب، راه اندازی و واگذاری شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان نطنز با بیان اینکه ۱۵۰۰ پورت اینترنت پرسرعت و بیش از ۷۰۰ پورت تلفن ثابت در نطنز و مراكز تابعه دائر شده، افزود: در بخش تلفن ثابت با ارتقاء ضریب نفوذ به ۱۰۱.۶درصد در سال ۹۳ رتبه اول استان و كشور به شهرستان نطنز اختصاص یافته است.

وی همچنین از واگذاری ۱۶۰۰ فقره تلفن همراه دائمی و اعتباری خبر داد و اضافه کرد: رفع خرابی و پیگیری مربوط به خرابی‌های BTS موبایل در طول سال ۹۳ انجام شده است.

فردوسی تصریح کرد: كابل باغستان پایین و روبروی مخابرات طرقرود زمینی شده و برای ۳۵۰ مشترك سیم‌کشی مجدد صورت گرفته است.

وی یادآور شد: كابل هوایی باغستان بالای طرقرود، محله مزرعه خطیر و دشتله نطنز، روستاهای نسران، اسفیدان، هنجن و یحیی‌آباد طرق به میزان ۳۷۰۰متر تعویض و كابل ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ زوجی ژله ای بر روی تیرهوایی نصب شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان نطنز ۲۰۰ متر كابل‌كشی زمینی در حاشیه بلوار مصطفی خمینی (ره)، رفع خرابی پلیس +۱۰ و دفتر خبری نطنز و تقویت آن، تعامل با شهرداری جهت عدم پرداخت خسارت و ترمیم ترانشه آن و نصب DLC در شهرك شهید منتظری و شهرك ولی عصر (عج) نطنز را از جمله اقدامات انجام شده در سال ۱۳۹۳ برشمرد.

وی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۳، اجرای گراند، برق‌رسانی، فیبرنوری و كابل برگشتی به كافو و نصب ترانسمیشن DLC های شهرك شهید منتظری و شهرك ولی عصر (عج) نطنز صورت گرفته است.

فردوسی افزود: فیبرنوری دانشگاه پیام نور نطنز بطول ۹۷۵ متر اجرا و سوئیچ كارین نطنز به میزان ۷۰۰پورت و سوئیچ پارستل مركز چیمه به میزان ۶۴پورت توسعه یافته است.

وی از نصب و راه اندازی BTS مسكن مهر نطنز و تقویت پوشش۹۰۰ خانوار این مجموعه، نصب و راه اندازی BTS روستای طاهر آباد (وش) و واگذاری ۶۴ تلفن ثابت خانگی به متقاضیان این روستا و نصب دكل ریپیتر معادن كمجان نطنز، ریپیتر حاشیه اتوبان نطنز و ایستگاه راه آهن نسران خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :