فرماندار مطرح کرد:
فرماندار شهرستان آرادان از ابلاغ اعتبارات شهرستان آرادان خبر داد و گفت: سهم این شهرستان از اعتبارات استانی در سال 96 بالغ بر 9میلیارد و 400 میلیون تومان است.
کد خبر: ۴۴۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 21 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، سعید افشار نادری در گفت‌وگو باخبرنگار ایسنا اظهار کرد: در سال نود و شش سهم شهرستان آرادان از جذب اعتبارات استانی نه میلیارد و چهارصد میلیون تومان است.

وی ادامه داد: از این مبلغ دو میلیارد و 600میلیون تومان مربوط به اعتبار فنی و اعتباری است و مابقی ان باید در بین ادارات سطح شهرستان توزیع شود.

فرماندار آرادان با بیان اینکه تا کنون اعتبارات استانی به شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی و ابلاغ شده تصریح کرد: با این وجود هنوز اعتبارات متوازن از سوی استان به شهرستان‌ها ابلاغ نشده است و به محض ابلاع اقدامات لازم در خصوص توزیع و جذب آن انجام خواهد شد.

افشار نادری با بیان اینکه یکی از سیاست های استان کاهش اعتبار تعمییر و تجهیزات است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی از ادارات شهرستان آرادان تازه تاسیس هستند اعتبارات تعمیرات و تجهیزات برای آنها امری حیاتی است.

وی با اشاره به عدم استقرار و نوپا بودن برخی ادارات در این شهرستان تصریح کرد: انتظار می‌رود که مسئولان استان ، سهم شهرستان آرادان در اعتبارات متوازن را ویژه در نظر بگیرند.

فرماندار آرادان بر لزوم تسریع در جذب اعتبار جهت تکمیل پروژه ساختمان فرمانداری و ساختمان بخشداری آرادان نیز تاکید و اظهارامیدواری کرد: با جذب و هزینه این اعتبارات اساسی‌ترین مشکلات مردم حل و زمینه برای رونق بیشتر تولید در کشور فراهم شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اعتبارات ، اعتبارات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار