نماینده ایران در مسابقات جهانی اواسپرت کارگری:
نماینده ایران در رشته اواسپرت در مسابقات جهانی کارگری با بیان اینکه اواسپرت رشته‌ای ایرانی است، گفت: رقبای جهانی در این رشته قابلیت پایینی دارند.
کد خبر: ۴۴۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 25 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، جواد عجم که از استان سمنان به رقابت‌های جهانی اعزام شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حضور در رقابت‌های جهانی کارگری اظهار کرد: بیش از پنج هزار ورزشکار در مسابقات کارگری جهان حضور داشتند.

وی ادامه داد: کاروان ایران با ۲۲۷ ورزشکار در مسابقات جهانی کارگری شرکت کرد و سهم ایران از این رقابت‌ها، 62 مدال بود که ورزشکاران ما در رشته‌های مختلف ۳۴ مدال طلا، ۱۴ نقره و ۱۴ برنز کسب کردند.

نماینده سمنان در رشته اواسپرت مسابقات جهانی کارگری با تأکید بر اینکه ۵۵ ورزشکار ما از دست‌یابی به مدال در مسابقات جهانی کارگری بازماندند، تصریح کرد: این افراد در جریان قرعه‌کشی به نماینده رژیم صهیونیستی برخورد کردند و ما این رژیم کودک‌کش را به رسمیت نمی‌شناسیم.

عجم با اشاره به اینکه بنده در رشته اواسپرت با حریفانی از فرانسه، فنلاند، لتونی، قطر و چند کشور دیگر به رقابت پرداختم، اضافه کرد: سطح مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه اواسپرت یک رشته ایرانی است، افزود: مهارت رقبا در این رشته کم بود؛ همانند دوره‌های قبل طلای جهانی را از مسابقات جهانی ورزش کارگری صید کردم.

نماینده سمنان در رشته اواسپرت مسابقات جهانی کارگری با تأکید بر اینکه امیر حسینی رئیس فدراسیون ورزش کارگری و سرپرست تیم ملی در جریان تقدیر و حمایت از ورزشکاران زحمات زیادی کشیدند، گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و شرکت فروسیلیس ایران حمایت‌های خاصی داشتند و مدال طلای خود را به مردم سمنان تقدیم کردم.

برچسب ها: مسابقات ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار