امام جمعه کالپوش:
امام جمعه کالپوش درباره مشکل کم آبی در این منطقه، گفت: متاسفانه در فصل گرم تابستان مردم با مشکل کم آبی مواج هستند که امیدواریم مسئولان این امر را جدی بگیرند.
کد خبر: ۴۵۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 07 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام حسین بهرامی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه حسین آباد کالپوش در مسجد جامع این شهر، با بیان اینکه متاسفانه در فصل گرم تابستان مردم منطقه با مشکل کم آبی مواج هستند، بیان کرد: در صورت عدم رفع مشکل کم آبی در این منطقه، قطعا مردم دچار مشکلات خواهند شد.

بهرامی امام جمعه کالپوش میامی - کراپ‌شده

وی در دیگر بخش سخنان خود به موضوع دیدار مسئولان قوه قضاییه با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: قوه قضاییه جایگاه قدرت و اقتدار نظام است و عده ای هم می خواهند به این دستگاه ضربه بزنند لذا مردم ما میبایست به این توطئه ها با حمایت از مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسخ دندان شکن دهند.

امام جمعه کالپوش در ادامه با اشاره به ۱۶ تیرماه، روز مالیات اشاره کرد و گفت: مالیات در مقوله توسعه شهرها و روستاها اهمیت فراوانی دارد اما شیوه پرداخت مالیات در کشور باید ساماندهی شود.

بهرامی بیان کرد: مردم به عنوان یک وظیفه قانونی مالیات را پرداخت کنند و مسئولان نیز در زمینه مالیات بر ارزش افزوده اقداماتی که مورد انتظار در رسیدن این هزینه ها به دولت و حل مشکلات مردم اقدام جدی کنند.

وی در پایان افزود: نمازجمعه نمایش اقتدار نظام اسلامی است و مردم باید به عنوان یک قرارگاه فرهنگی به نماز جمعه توجه ویژه داشته و حضور گسترده در این سنگر داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار