رئیس بهزیستی شاهرود:
رئیس بهزیستی شاهرود درباره سفر ریاست این سازمان به شهرستان گفت: محسنی بندپی برای بازدید از چهار طرح عمرانی با اعتبار قریب به شش میلیارد تومان در شاهرود به سر می‌برد.
کد خبر: ۴۶۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 30 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، مسعود جهانسیر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه بازدید از موسسات و مراکز مختلف، نشستی با کارکنان بهزیستی درباره مسائل و چالش های سازمان، هم اندیشی با خیران و سمن‌های شاهرود برنامه سفر محسنی بندپی است، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور اعتبارات خوبی را برای اتمام طرح‌ها دریافت کنیم.

انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی در شاهرود - کراپ‌شده

وی افزود: یکی از برنامه‌های محسنی بندپی بازدید از خانه کودکان و نوجوانان آمنه استکه دختران و پسران هفت تا ۱۲سال را برعهده دارند و می‌تواند ظرفیت پذیرش ۲۵دختر و ۲۵پسر را داشته باشد.

رئیس بهزیستی شاهرود گفت: ساختمان مرکز آمنه شاهرود در حال احداث بوده و تا کنون ۵۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد با زیربنای دوهزار و ۹۰۰ متر مربع و پیش بینی هزینه‌ای بالغ بر ۲.۵میلیارد تومان که یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن با کمک خیران تهیه شده و مد نظر است که سازمان بهزیستی نیز بتواند مساعدت‌هایی را داشته باشد.

جهانسیر بیان کرد: مرکز بیماران مزمن دیگر طرحی است که بندپی از آن دیدار می کند این طرح در روستای قلعه نو خالصه و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود قرار دارد که هم اکنون استیجاری است اما قرار است زمینی به متراژ ۱۰هزار متر مربع برای ساخت ساختمان جدید این مرکز اختصاص یابد که حتی کارهای اداری این امر نیز انجام شده است.

وی افزود: آسایشگاه ثامن الائمه (ع) شاهرود نیز دیگر مرکزی است که توسط رئیس سازمان بهزیستی کشور مورد بازدید قرار می گیرد، این مرکز در واقع شاخص و درجه یک در سطح استان و کشور محسوب می شود که مشارکت خیران در این طرح جذب شده و امیدواریم با بازدید محسنی بندپی از این مرکز بتوانیم شاهد ارتقای بیشتر آن باشیم.

رئیس بهزیستی شاهرود درباره دیگر برنامه محسنی بندپیبیان کرد: آخرین مرکزی که مورد بازدید وی قرار خواهد گرفت، مرکز شبانه روزی معلولان ذهنی سمیه است که به شکل شبانه روزی فقط به دختران بالای ۱۴سال خدمات می‌دهد.

جهانسیر تاکید کرد: این مرکز در ابتدای روستای اردیان شاهرود قرار دارد و ۳۶نفر در آن به صورت خیریه نگهداری می شوند که امیدواریم بتوانیم برای این مرکز نیز مساعداتی دریافت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار