امام جمعه شهمیرزاد:
امام جمعه شهمیرزاد با بیان اینکه آمریکا غده سرطانی رژیم صهیونیستی را در فلسطین کاشت، گفت: نابودی اصل اسلام در جهان هدف استکبار است.
کد خبر: ۴۸۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 26 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره ساختار سنگر مقاومت در جهان اسلام اظهار کرد: این سنگر برابر جریان کفر چندین دهه است که فعالیت دارد.

امام جمعه شهمیرزاد با تأکید بر اینکه استکبار جهانی به رهبری آمریکا غده سرطانی اسراییل را در جهان اسلام کاشت، افزود: هدف از این اقدام، نابودی اصل اسلام در منطقه و تخریب چهره اسلام در جهان بوده است.

مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه نیروهای مقاومت اسلامی تا‌به‌حال با حمایت‌های استکبار جهانی پیشروی‌های زیادی در جهان اسلام با تصرف بخش‌هایی از کشورهای لبنان، فلسطین، اردن و ... داشته‌اند، تصریح کرد: هدف استکبار جهانی، ایجاد ناامنی پایدار در منطقه در راستای تحقق اهداف اسراییل و تأمین امنیت آن بوده است.

امام جمعه شهمیرزاد با بیان اینکه مستکبران مسلمانان و صاحبان این سرزمین‌ها را از بلاد خود اخراج کرده‌ و در اردوگاه‌های مهاجران در کشورهای مختلف اسکان داده‌اند، تأکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ندای آزادی و استکبارستیزی ملت ایران به رهبری امام راحل به گوش آزادگان جهان رسید.

مهدی‌نژاد تصریح کرد: جوانان مؤمن و انقلابی در این راستا در لبنان گروه‌هایی مانند حزب‌الله و حماس را تشکیل دادند.

امام جمعه شهمیرزاد با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در زمین‌های غصبی فلسطین تشکیل شده است، اضافه کرد: این اراضی متعلق به مردم مظلوم فلسطین است و امروز این جوانان غیور و ودلار، رژیم صهیونیستی را محصور کرده‌اند و آن‌ها برابر فلسطینی‌ها جنبه تدافعی گرفته‌اند.

مهدی‌نژاد با ییان اینکه جنگ ۳۳ روزه نماد برتری حزب‌الله برابر رژیم بی‌هویت صهیونیستی است، تصریح کرد: جبهه مقاومت اسلامی بارها سیلی‌های محکمی بر چهره استکبار جهانی زده است.

امام جمعه شهمیرزاد با تأکید بر اینکه مقاومت اسلامی پیروز نهایی این نبرد است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار