دادستان عمومی و انقلاب سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، دادستان عمومی و انقلاب سمنان گفت: اعتماد لازم از سوی سرمایه گذاران و فعالان عرصه تولید و صنعت در استان نسبت به دستگاه قضایی ایجاد شده است.
کد خبر: ۴۸۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 29 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، حیدر آسیابی صبح سه شنبه در پنجمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان سمنان در سال ۹۶، به میزبانی دادگستری کل استان ضمن بیان اینکه فعالان اقتصادی که حسن نیت آن ها ثابت شده باشد تحت حمایت های قضایی هستند، تاکید کرد: اعتماد سرمایه گذاران به دستگاه قضای سمنان جلب شده است لذا باید از این فرصت در راستای جذب سرمایه های بیشتر استفاده کرد.

وی افزود: خوشبختانه جلسات این کمیته به صورت مرتب طبق زمانبندی برگزار شده و اعضای کمیته حمایت قضایی سرمایه گذاران همراهی خوبی داشته اند.

حمایت از سرمایه گذاری لبیک به فرمان رهبر انقلاب در تحقق شعار سال

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اشتغال، تولید در چارچوب اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است، بیان داشت: رویکرد و هدف اصلی این کمیته در وحله اول لبیک به فرمان رهبر انقلاب در تحقق شعار سال و سپس حل مشکلات سرمایه گذاران و تولیدکنندگان استاناست.

آسیابی تصریح کرد: این احساس را داریم که افزایش درخواست ها از سوی بخش خصوصی به کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری نیز مؤید این موضوع است.

نقش بانک ها در حل مشکلات تولیدکنندگان

وی با اشاره به نقش بانک ها در حل مشکلات تولید کنندگان اظهار کرد: هدف از بررسی مشکلات بانکی سرمایه گذاران این است که شیوه و اجرای مطالبات نباید به نحوی باشد که منجر به توقف تولید و از دست رفتن فرصت های اشتغال و سرمایه گذاری شود، البته حق و حقوق بانک ها نیز مد نظر قرار داشته و در چهارچوب اختیارات دنبال می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در ادامه گفت: باید طوری عمل شود که کارخانه ها با وجود مشکلاتی که دارند به فعالیت خود ادامه دهند و دچار ورشکستگی یا مشکلات بیشتر نشوند.

حمایت از سرمایه گذارانی در دستور کار است که میدان دار عرصه اقتصادی استان هستند

آسیابی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذارانی که حسن نیت آن ها ثابت شده باشد مدنظر خواهد بود، عنوان کرد: افرادی که از شرایط سوء استفاده می کنند و تعمدا تسهیلات دریافتی را در مسیری نادرست استفاده کرده اند تحت حمایت نخواهند بود، بلکه حمایت از افرادی در دستور کار کمیته است که میدان دار عرصه اقتصادی استان بوده و در جهت منافع استان فعالیت می کنند که به دلایلی دچار مشکل شده اند که نیاز به حمایت دارند.

وی همچنین تاکید کرد: اگر قرار باشد با چهارچوب و مقررات خشک که در شرایط عادی اعمال می شود با مشکلات سرمایه گذاری نیز برخورد شود قدم مثبتی برای سرمایه گذاران برداشته نخواهد شد و لازم است از اختیارات قانونی برای ایجاد اشتغال و تولید بهره ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار