پرسپولیس بعد از پیروزی باارزش در لیگ قهرمانان آسیا در بازی برابر پیکان در هفته ششم شکست خورد و خیلی ها این باخت را به خستگی و غرور حاصل از این پیروزی ربط دادند.
کد خبر: ۴۹۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳ 19 September 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از ورزش سه، پرسپولیس برای اولین بار در این فصل از رقابت ها شکست خورد آن هم در یک بازی خانگی و در برابر هوادارانش که تصور باخت تیمشان را نمی کردند. پرسپولیس در بازی برابر پیکان نمایش دور از انتظاری داشت و نتوانست بازی های مقتدرانه اش در این فصل از رقابت ها را تکرار کند. شاید به همین خاطر بود که برانکو امروز در اولین تمرین بعد از این باخت و پیش از شروع تمرینات بازیکنانش را به خط کرد و برای آن ها حرف زد.


او درباره بازی گفت:« به شما هشدار داده بودم که نباید خطا کنیم به خصوص در مناطق خطر و نزدیک به محوطه جریمه اما این اتفاق رخ داد و دروازه مان باز شد.»


سرمربی کروات پرسپولیس همچنین گفت:« به شما گفته بودم که تنها راه حل بردن چنین تیم هایی( پیکان) بازی سرعتی و پاسکاری سریع است و حتما یادتان هست که قبل از بازی گفتم این تیم ها با همه انگیزه به مصاف ما می آیند و دیدید پیکان با یکسری بازیکن جوان و با انگیزه بازی کرد. همینطور درباره خطاها و اخطارها تذکر داده بودم.»


او اضافه کرد:« من نمی توانستم در این بازی همه بازیکنان اصلی تیم را بازی بدهم. ما باید پاس های زیاد و بازی سرعتی را انجام می دادیم هرچند در این بازی هم موقعیت های گل داشتید اما نه به اندازه و مثل همیشه....»


نکته قابل توجه درباره پرسپولیس است که همانطور که برانکو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت بازیکنان این تیم خود را در برابر پیکان از پیش برنده می دانستند؛ اما شکست این تیم برابر پیکان نشان داد که پیروزی برابر غول های آسیایی به معنای پیروزی پرسپولیس در تمامی بازی های داخلی نیست چرا که در فوتبال هر نود دقیقه داستان خودش را دارد.


برانکو در پایان سخنانش از بازیکنان خواست که به فکر موفقیت در بازی روز پنجشنبه برابر سپاهان باشند مسابقه ای که برای پرسپولیس و برانکو پیش از بازی بزرگ با الهلال اهمیت زیادی دارد. برانکو در هفته هفتم باید مقابل زلاتکو کرانچار دوست و هم وطنش که شرایط و روزهای دشواری را سپاهان سپری می کند قرار بگیرد. این بازی البته برای پرسپولیس و برانکو نیز اهمیت ویژه ای دارد چرا که عدم نتیجه گیری برابر سپاهان نه تنها موقعیت این تیم در لیگ برتر را به خطر می اندازد بلکه در آستانه بازی حساس با الهلال می تواند شرایط این تیم را تحت تاثیر قرار بدهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار