همسر اول دونالد ترامپ در کتاب جدیدش به زورگویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا به ایوانکا برای ملاقات با یک شخص معروف اشاره کرده است.
کد خبر: ۵۱۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷ 17 October 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایوانا ترامپ همسر اول رئیس جمهور آمریکا در کتاب جدیدش به نام «بزرگ کردن ترامپ» به زورگویی های دونالد ترامپ در قبال «ایوانکا» اشاره کرده است.

وی در این کتاب نوشته است دونالد ترامپ از ایوانکا خواسته که با «تام بریدی»، بازیکن فوتبال گریدیرون اهل آمریکا ملاقات کند.

در واقع این داستان ها مربوط به دوران پیش از ازدواج ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر بوده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «دونالد از ایوانکا خواست با تام بریدی ملاقات کند. او به ایوانکا دستور داد که باید با او قرار ملاقات بگذاری. اما ایوانکا به این کار علاقه ای نشان نداد.»

ایوانا ترامپ که در سالهای 1977 تا 1992 همسر اول دونالد ترامپ بود، توضیحات بیشتری در خصوص رابطه ایوانکا و بریدی ارائه نکرد و حتی نگفت که چرا ایوانکا به ملاقات با وی علاقه ای نداشته است.

گزارش ها حاکی از آن است که دونالد ترامپ و تام بریدی با هم رابطه نزدیکی داشته اند. بریدی هم تاکنون چندین بار از ترامپ با عنوان «دوست» نام برده است؛ اما به صورت علنی از او به عنوان رئیس جمهور آمریکا حمایت نکرده است. تام بریدی با داشتن 5 قهرمانی در کارنامه اش، پرافتخارترین بازیکن لیگ فوتبال آمریکایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار