عملکرد یکی از مدافعان استقلال در بازی با نساجی «وینفرد شفر» را در آستانه بازی با پرسپولیس به فکر فرو برده است.
کد خبر: ۵۱۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 22 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، آبی پوشان تهران دومین دیدار خود را با هدایت وینفرد شفر مقابل نساجی مازندران در جام حذفی تجربه کردند و در این بازی به اولین پیروزی خود دست یافتند. این پیروزی ونحوه بازی این تیم امیدواری‌های زیادی نزد هواداران استقلالایجاد کرد.

استقلالی‌ها اولین بازیبا هدایت شفر را برابر فولاد انجام دادندکه آن بازی سرد و بی روح از آب در آمد. دیداری که هیچ یک از دو تیم نتوانستند روی دروازه یکدیگر ایجاد خطر نمایند. استقلالی‌ها در آن بازی نه گل زدند، نه گل خوردند، نه موقعیت گل به حریف دادند و نه خود موقعیت گل به دست آوردند. اما آبی ها دومین باری که با هدایت شفر به میدان رفتند اتفاق دیگری رقم زدند. آنها در بازی که به مراتب بهتر از اولین بازیبودموفق شدند با نتیجه دو بر یک میهمان خود را مغلوب کنند.

در این بازی گرچه استقلالی‌ها نسبت به میهمانشان به مراتب بهتر بازی کردند، اما نتوانستند دروازه خود را به طور کامل بسته نگه داشته و یک کلین شیت ثبت کنند. بازیکنان نساجی در یکی از حملات پراکنده‌توانستند دروازه میزبان خود را باز کنند.

محمد اوسانی در حالی با سرعت بالای خود از روزبه چشمی در خط دفاعی استقلال عبور کرد که در کورسی که با او گذاشته بود یکی دو گام هم عقب‌تر بود. او با عبور از چشمی موفق به گشودن دروازه آبی‌ها شد تا این اتفاق یک زنگ خطر را برای شفر قبل از دربی به صدا در آورد.

شفر که به خوبی از قدرت بالای تهاجمی مهاجمان پرسپولیس و تبحر آنها در حرکت در عمق آگاه است، می‌داند ممکن است کندی روزبه چشمی در دربی کار دست تیمش دهد. حال باید دید سرمربی کهنه کار و آلمانی آبی پوشان در فاصله کمتر از یک هفته مانده به دربی ۸۵ چه تدبیری برای این نقطه ضعف در قلب خط دفاعی تیمش می‌اندیشد.

منبع: مهر
برچسب ها: استقلال ، دربی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار