نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس:
نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سند امنیت ملی آمریکا از طرح‌های ضدایرانی است و آمریکا روی محدودسازی روند توسعه ایران اسلامی تمرکز دارد.
کد خبر: ۵۵۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱ 28 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره سند امنیت ملی آمریکا اظهار کرد: قریب ۴۰ سال است که دولت‌مردان آمریکا انواع طرح‌ها و توطئه‌ها را علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران برنامه‌ریزی، طرح و پیاده‌سازی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش‌هایی از این طرح و برنامه‌های تدوین‌شده در قالب‌های مختلف هم علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران اجرا شده است، تصریح کرد: انواع ترورها و تحریم‌ها از این‌ دست برنامه‌های آمریکا بوده است.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با تأکید بر اینکه هدف آمریکا محدود کردن روند توسعه ایران اسلامی در بخش‌های مختلف است، اضافه کرد: آن‌ها نمی‌خواهند کشور ما توسعه‌یافته باشد و از قدرت ایران اسلامی هراس دارند.

همتی با بیان اینکه خوشبختانه موفق به این کار نشده‌اند، تصریح کرد: سند امنیت ملی آمریکا با ذکر ۱۷ بار نام ایران، از طرح‌های ضدایرانی قلمداد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه دنیا ازجمله کشورهای اروپایی و کشورهایی که در تفاهم‌نامه‌های فی‌مابین حضور داشتند چنین برنامه‌هایی را نپذیرفتند، اضافه کرد: در این شرایط، آمریکا بیش از گذشته گوشه‌گیر و منزوی خواهد شد.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها و در مجموع استکبار جهانی در کنار رژیم صهیونیستی دست از دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران برنمی‌دارند، تصریح کرد: آن‌ها دشمنی‌های خود را ادامه می‌دهند.

همتی با بیان اینکه باید هوشیار باشیم، اظهار کرد: ملت همیشه بیدار، انقلابی، هوشیار و ولایت‌مدار ایران همواره با وحدت حامی نظام جمهوری اسلامی و پشتیبان مقام معظم رهبری هستند و مسؤولان هم باید بیش از گذشته این هوشیاری را داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار