حسيني:
تابناک: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: بیش از 70 درصد محله‌هاي اصفهان جزء محله‌های خاص به شمار مي روند که افراد معتاد در آن‌ها بسیار مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۵۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 01 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ سیدتقی حسینی امروز (چهارشنبه) در اولین سلسه نشست‌های تخصصی شهرنشینی با بیان اینکه بیکاری منجر به گرایش به سمت اعتیاد و مواد مخدر نیست و این باور نادرست است، اظهار کرد: 63 درصد افرادی که معتاد می‌شوند دارای شغل هستند و بعد از استفاده از مواد مخدر بیکار می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهرداری با عوض کردن بافت شهری می‌تواند در کاهش آسیب‌ها به ویژه اعتیاد تاثیرگذارباشد، افزود: بیش از 70 درصد محله‌هاي اصفهان جزء محله‌های خاصی محسوب می‌شوند که افراد معتاد در آن‌ها بسیار مشاهده می‌شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه مباحث مالی در گرایش به مواد مخدر و اعتیاد آور بسیار حایز اهمیت است، اضافه کرد: سود سرشار توليد،‌ قاچاق و فروش مواد مخدر است که فرد را سیر نمی‌کند در نتیجه گرایش به توليد و عرضه مواد مخدر را افزايش مي‌دهد.

حسینی با اشاره به اینکه در صحبتی که با افراد معتاد می‌شود اظهار ندامت می‌کنند که به اغفال دیگران به سمت مصرف مواد مخدرگرایش يافته‌اند، ادامه داد: برخورد و قضاوت در مورد این دسته افراد متفاوت است چراکه این افراد خود را به عنوان یک بیمار معرفی می‌کنند نه معتاد و بیش از 90 درصد آن‌ها دیگران را مقصر اعتیاد خود می‌دانند.

وی ادامه داد: متاسفانه زنان با استدلال‌هایی چون مواد مخدر از نوع صنعتی منجر به شفافیت پوست، لاغری و زيبايي اندام می‌شود به سوء استفاده از مواد مخدر روی می‌آورند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بيان اينكه در صورتی که یک محله بدنام شود اعتیاد و معتادان در آن محله بيشتر مي‌شود، افزود: شورای اسلامی و شهرداری در این زمینه می‌توانند با ترمیم بافت‌های فرسوده راهگشا باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار