محمد سویدانلویی :
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: در راستای تسهیل دسترسی جامعه هدف اداره کل میراث فرهنگی استان، کاهش مراجعات حضوری و صرفه‌جویی در زمان و هزینه، کدهای دستوریUSSD راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۵۹۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 29 April 2018

 به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، محمد سویدانلویی از راه‌اندازی کدهای دستوریUSSD  خبر داد و اظهار کرد: در جهت تسهیل دسترسی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، کاهش مراجعات حضوری و صرفه‌جویی در زمان و هزینه، این خدمت راه‌اندازی شده است.

 

وی افزود: این سرویس جزو خدمات ارزش افزوده تلفن همراه به حساب می‌آید که بدون هزینه خاصی قابل افزودن به تمام شبکه‌های JSM است.

 

سویدانلوسیی یادآور شد: تقریبا تمام گوشی‌های موجود از ارسال و دریافت این‌گونه پیام‌ها پشتیبانی می‌کند.

 

وی اضافه کرد: محیط ساده کار با این کدها سبب می‌شود که افراد بدون هیچ‌گونه سردرگمی، اطلاعات مورد نیاز را به راحتی دریافت کنند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: از طریق کدهای دستوری USSD، اطلاعات گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی از جمله تاسیسات گردشگری، سامانه رسیدگی به شکایات، فرایند های انجام کار و هرگونه اطلاعات دیگر برای جامعه هدف میسر خواهد شد.

 

سویدانلویی تصریح کرد: بی‌شک جامعه هدف با استفاده از این سامانه دیگر نیازی به صرف هزینه‌های ایاب و ذهاب و زمان ندارند که این گام بلند را باید قدر دانست.

 

وی از تمامی جامعه هدف اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی درخواست کرد تا با شماره‌گیری #100*6655*، از این خدمت استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار