تابناک: مدیر روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: علت دقیق وقوع انفجار در کنورتور شماره 2 فولاد سازی این شرکت تا آخر هفته جاری اعلام می شود.
کد خبر: ۶۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 11 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حمیدرضا کجباف افزود: معاونت بهره برداری و کمیسیون سوانح شرکت ذوب آهن اصفهان با بررسی های کارشناسی و جمع بندی موارد مربوط به علت بروز این حادثه، تا آخر هفته جاری دلیل اصلی و جزئیات وقوع این انفجار را اعلام خواهند کرد.

وی همچنین از انتقال یکی از سانحه دیدگان به بیمارستان تخصصی سوانح سوختگی تهران خبر داد و گفت: اکبر خداپرست که در این انفجار دچار 40 درصد سوختگی شده است، پس از مداوای اولیه برای درمان تکمیلی به تهران انتقال یافت.

مدیر روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه مجید بابایی و غلامعلی خاشعی دیگر حادثه دیدگان این انفجار نیز به تهران انتقال خواهند یافت اضافه کرد: این افراد که دچار سوختگی 30 تا 40 درصدی هستند در روزهای آینده برای تکمیل درمان به بیمارستان سوانح سوختگی تهران منتقل خواهند شد.

به گفته وی، حسین ادیبی ، احمدرضا مرادی و منصور شریفی که در این انفجار دچار موج گرفتگی شده بودند، پس از درمان از بیمارستان شهید مطهری فولادشهر مرخص شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
Mark
|
Russian Federation
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
وااای
Mark
|
Russian Federation
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
حالا شد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار