محمد سویدانلویی :
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از برگزاری همایش توجیهی متقاضیان دریافت تسهیلات اقامتگاههای بوم گردی در تاریخ 7/2/97 خبر داد.
کد خبر: ۶۱۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 29 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، محمد سویدانلویی گفت: این همایش با حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، مدیریت پست بانک، مدیرصندوق کارآفرینی امید، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، نماینده دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ومتقاضیان اقامتگاههای بوم گردی در سالن همایش آب منطقه ای برگزار شد.

وی با بیان این که حوزه گردشگری و بوم گردی پتانسیل فراوانی در رونق کسب و کار و تسهیل چرخه اقتصادی و اجتماعی صنعت گردشگری دارد افزود: سازمان میراث فرهنگی کشور مصمم است تا به موازات توسعه اقامتگاه های بوم گردی از جهت کمی و هم کیفی، بخش آموزش جوامع محلی  و آشنایی نیروهای فعال در اقامتگاه ها با نحوه ی مدیریت و اداره و سبک و روش خاص مهمان نوازی در این مکان ها را هم مورد توجه قرار دهد.

سویدانلویی بوم گردی را یکی از جاذبه های خوب و بکر برای گردشگران دانست و افزود:آنها همواره تجربه های جدید را جستجو می کنند و از انجت که بوم گردی فرصت نو و جدیدی در عرصه گردشگری بومی است آنها می توانند به شرایط مهیا بودن موقعیت و هدفمند بودن امکانات رفاهی در این محیط ها با اداب و سنن و پوشاک و آداب و رسوم اهالی جامعه محلی به ویژه در بخش های روستایی آشنا شوند .

او گفت: در پایان به متقاضیان فرصت پرسش و پاسخ داده شد تا مشکلات و موانع موجود را مطرح کنند و توسط اساتید مورد رسیدگی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار