مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان خبر داد
تابناک: مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان گفت: به منظور بالا بردن هنر فن بیان و همچنین آموزش اجرای صحنه در برنامه‌های شهری، کلاس‌های مربوطه با حضور بنفشه رافعی، گوینده و مجری رادیو در روزهای 15 و 16 مرداد ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 01 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فاس، مجید شریفی‌فر با اشاره به اینکه در سال گذشته اقدام به برگزاری کلاس مجری‌گری با حضور رضا رشیدپور، مجری معروف صدا و سیما کردیم، اظهار کرد: در دوره آموزشی مجری‌گری در سال گذشته که به همت فرهنگسرای رسانه برگزار شد، بیش از 110 نفر از علاقه‌مندان به این حرفه شرکت کردند.

وی افزود: در سال گذشته از تعداد 120نفر شرکت‌کننده در کلاس مجری‌گری رضا رشیدپور، تعداد 50 نفر به عنوان افراد مستعد برای وارد شدن به این حرفه انتخاب شدند که پس از گذراندن مراحل مصاحبه، 15 نفر از آنها به عنوان افراد منتخب انتخاب شدند.

مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان با اشاره به هدف اصلی از برگزاری برنامه فن بیان و اجرای صحنه در سال جاری بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از برنامه‌های سازمان‌های فرهنگی، تفریحی و شهری اصفهان تنها با مجری‌گری چند نفر اجرا می‌شود، در صورتی که استعدادهای پنهان دیگری در این شهر وجود دارند که هر کدام می‌توانند با اجراهای خود مخاطبان بسیاری را جذب کنند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری کلاس‌های فن بیان و اجرای صحنه از سوی فرهنگسرای رسانه، ضمن اعطای گواهینامه به نفرات برتر و منتخبان، اقدام به انتخاب این افراد برای حضور در برنامه‌های شهری می‌کنیم.

شریفی‌فر عنوان کرد: از آنجایی که یکی از ملاک‌های اصلی ما برای انتخاب مجری برتر در برنامه‌‌های شهری، داشتن فن بیان بالا است، سعی می‌کنیم در انتخاب این افراد دقت لازم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس‌ها ضمن تماس با شماره 32607529 می‌توانند از ساعات برگزاری این کلاس‌ها مطلع شوند و برای ثبت‌نام اقدام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
آیت قدیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
میخواستم ثبت نام کنم
مصطفی قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
عالی
بهاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
من زنگ زدم گفتند از چهارم کلاسا شروع شده حیف شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :