مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان خبر داد:
تابناک: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در حوزه های مختلف این جمعیت از توان نزدیک به ۶۰۰ طلبه و روحانی استفاده می‌شود.
کد خبر: ۷۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 03 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محسن مومنی ظهر دوشنبه در جمع روحانیان امدادگر اظهار داشت: هم اکنون نزدیک به ۲۲۳ طلبه برادر و ۲۷۵ طلبه خواهر در قالب ۱۴ کانون حوزوی در سازمان جوانان هلال احمر استان اصفهان سازماندهی و در برنامه های مختلف از آنها استفاده می شود.

وی بیان داشت: در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای سطح استان ۱۴ روحانی امدادگر مستقر کردیم که ضمن امدادگری، فعالیت های تبلیغی و برگزاری مراسم های مذهبی در این پایگاه ها را برعهده دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان داشت: ۱۲ امام جماعت و ۱۰ روحانی نیز در جمعیت به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری اردوهای آموزشی و کلاس های فرهنگی استقرار یافتند.

وی همچنین به شهدای امدادگر این جمعیت اشاره و اعلام کرد: در جمعیت هلال احمر استان اصفهان، ۱۸۴ ایثارگر، ۵۶ خانواده شهدا، ۴۳ جانباز و ۱۰ آزاده مشغول به کار هستند.

مومنی آرامش و موفقیت جمعیت هلال احمر استان اصفهان را مدیون حضور آیت الله مهدوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت عنوان کرد و بیان داشت: آیت الله مهدوی با راهنمائی‌ها و حمایت‌هایشان سبب پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر استان اصفهان شده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار