به گزارش تابناک سمنان : راهپیمایی عظیم 22 بهمن همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب ‌اسلامی ایران از صبح امروز دوشنبه در سمنان و همزمان در 930 بخش، شهر و شهرستان و 4000 روستای کشور ‌آغاز شد.
کد خبر: ۷۱۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 11 February 2019

  به گزارش تابناک سمنان :

راهپیمایی عظیم 22 بهمن همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب ‌اسلامی ایران از صبح امروز دوشنبه در سمنان و همزمان در 930 بخش، شهر و شهرستان و 4000 روستای کشور ‌آغاز شد. از روزهای گذشته همزمان با دعوت همه گروه‌ها، شخصیت ها و تشکل های فعال در عرصه های گوناگون، دستگاه‌های مختلف نیز تمهیدات لازم را برای آراسته و آماده سازی مسیرهای راهپیمایی عظیم 22 بهمن در تهران بزرگ اندیشیده و از صبح امروز همه چیز برای ثبت یک حماسه دیگر آماده بود.

تذکر جدی مردم به مسئولین: خائنین به خون شهداء هرچه زودتر از قطار انقلاب پیاده شوند /  پیام مردم انقلابی به دشمنان: تا آخرین قطره خون از انقلاب دفاع خواهیم کرد

دشمنان در سال های گذشته برای جلوگیری از 40 ساله شدن انقلاب تمام حیله و مکر خود را به کار بستند، امروز مردم با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی اقتدار کشور را در عرصه های بین المللی به چشم دشمن کشیدند تا آنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بمانند.
مردم با حضور با شکوه، پرشور و بانشاط خود در راهپیمایی ثابت کردند تا آخرین نفس برای دفاع از خاک میهن در برابر بیگانگان و بدخواهان خواهند ایستاد.
دشمن در چند سال گذشته با اعمال تحریم های ظالمانه و ایجاد جنگ روانی به دنبال ایجاد فاصله بین ملت و نظام بود، اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خط پایانی بر یاوه گویی دشمنان است.
راهپیمایی امروز با حضور با شکوه و با صلابت مردم حماسه آفرین، در 72 نقطه استان سمنان برگزار شد و فریاد استکبارستیزی مردم این استان بار دیگر طنین انداز شد.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای همه مسئولان پیام داشت
آقای امینی با بیان اینکه حضور مردم در مراسم 22 بهمن برای همه مسئولان پیام دارد خاطرنشان کرد: پیام مردم از این حکایت دارد که اگر در گذشته قصوری صورت گرفته است باید جبران شود و همه باید قدردان حضور مردم باشند و این مردم را قدر بدانند.

این استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار تابناک سمنان، گفت: امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای استمرار راه و دستاوردهای انقلاب و حقوق خود گام برداشته و دوباره به صحنه آمدند.

این شهروند سمنانی افزود: مردم امروز به میدان آمدند تا اعلام کنند ما به دنبال همان آرمان‌هایی هستیم که بتواند کشور را به سوی رشد و تعالی ببرد.

 

پیوند با ولایت مهم‌ترین پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود

خانم عبدوس شهروند سمنانی حاضر در این راهپیمایی به خبرنگار تابناک سمنان گفت: حضور پرشور مردم در مراسم امروز به دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب فهماند که بی‌خود و بی‌جهت دست‌وپا نزده و تقلا نکنند؛ زیرا هرچقدر تلاش کنند راه به جایی نبرده و درنهایت از ملت انقلابی و باایمان ایران اسلامی شکست می‌خورند.

وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در مراسم امروز کمر بدخواهان و دشمنان اسلام و انقلاب را شکست، ادامه داد: اکنون دیگر ستون فقرات استکبار جهانی شکسته شده و جبهه باطل تعادل خود را از دست داده است؛ چراکه فهمیده با وجود تمام تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که کرده بود نتوانسته ملت ایران را از انقلاب و اسلام جدا کند.


مسئولین باید با مدیریت جهادی و تکیه بر وحدت پشتوانه این انقلاب باشند

بانوی سمنانی که با دختر دبستانی خود در راهپیمایی شرکت کرده بود، گفت: دشمنان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و با صراحت اعلام می‌کردند نخواهند گذاشت مردم جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کنند، اما امروز شاهد برپایی این مراسم بزرگ هستیم، پیام این جشن برای دشمنان چیست؟ بیان کرد: دشمنان بدانند این انقلاب پشتوانه مردمی دارد.

وی افزود: مسئولین باید با مدیریت جهادی و تکیه بر وحدت پشتوانه این انقلاب باشند.


روایتی از حضور مسئولان همراه با مردم

علی رغم بارش رحمت الهی،حضور نسل جوان و دانش آموزان و دانشجویان و همچنین اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز کاملا مشهود است و راهپیمایان با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و.. انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد می زنند. سخنرانی مراسم 22 بهمن امسال سید عزت الله ضرغامی ، رئیس پیشین سازمان صدا و سیما بود.

تذکر جدی مردم به مسئولین: خائنین به خون شهداء هرچه زودتر از قطار انقلاب پیاده شوند /  پیام مردم انقلابی به دشمنان: تا آخرین قطره خون از انقلاب دفاع خواهیم کرد

 آیت الله سید محمد شاهچراغی ،علیرضا آشناگر و جمعی از مسئولان همگام با مردم در راهپیمایی حضور یافتند و به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداختند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : دشمنان بدانند با این حضور حماسی به جایی نمی رسند و خدا با مردم ایران است.

استاندار سمنان گفت : مردم ایران با وجود برخی مشکلات، همواره از عزت نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند و اجازه دست درازی و یاوه گویی به بدخواهان نظام اسلامی ایران نمی دهند.

تذکر جدی مردم به مسئولین: خائنین به خون شهداء هرچه زودتر از قطار انقلاب پیاده شوند /  پیام مردم انقلابی به دشمنان: تا آخرین قطره خون از انقلاب دفاع خواهیم کرد

نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت : پیام این راهپیمایی این است که ملت رشید ایران بر سر آرمان های امام راحل و شهدا با هیچ کشوری معامله نمی کند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت : چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران با باورهای دینی ، فرهنگی و انقلابی مردم وحفاظت از این انقلاب محقق شد

 

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی : ملت ایران با شعار استقلال و آزادی نقشه دور کردن مردم از انقلاب را ختنثی کرد

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت : ملت ایران با تاسی به آموزه های دینی و انقلابی همواره پای آرمان های امام راحل و شهدا ایستاده است.

فرمانده سپاه قائم استان سمنان گفت : چهل سال برنامه ریزی و توطئه دشمن با این حضور کوبنده مردم در راهپیمایی 22 بهمن خنثی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت : پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ، شعار همیشگی مرگ بر آمریکاست.

دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان گفت : پیام مردم از این حضور انقلابی لبیک به ندای رهبری و اعلام پایبندی به آرمام های امام راحل و شهداست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار