باید کمک کنیم تا تجهیزات این بخش هلال احمر افزایش یابد و بتواند قدرتمندتر عمل کند چون این استان از نظر توانمندی و نیروی انسانی توانمند است و فعالیت های آن هم در سطح استانی و ملی است.
کد خبر: ۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹ 23 February 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایرنا، سید امیر محسن ضیایی روز دوشنبه در حاشیه همایش سراسری بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر در اصفهان، در جمع خبرنگاران افزود: تقویت حوزه امداد و نجات به عنوان اولین برنامه جمعیت هلال احمر در سال آینده خواهد بود.

ضیایی گفت: تقویت و توانمندسازی حوزه های جوانان و داوطلبان هلال احمر در جهت اجرای بهتر ماموریت های جمعیت، از دیگر برنامه های هلال احمر در سال آینده است.

وی با بیان اینکه هلال احمر استان اصفهان یکی از مهمترین بخش های هلال احمر کشور است، تصریح کرد: هلال احمر اصفهان کمک کننده و یاری دهنده جمعیت هلال احمر استانهای دیگر و جانشین استان تهران است.

وی گفت: انتظارات و امید به هلال احمر استان اصفهان خیلی زیاد است و این جمعیت در آمادگی خوبی به سر می برد.

ضیایی با بیان اینکه هلال احمر اصفهان هم نیازهایی دارد، افزود: باید کمک کنیم تا تجهیزات این بخش هلال احمر افزایش یابد و بتواند قدرتمندتر عمل کند چون این استان از نظر توانمندی و نیروی انسانی توانمند است و فعالیت های آن هم در سطح استانی و ملی است.

رییس جمعیت هلال احمر کشور در سفر یک روزه به اصفهان، در همایش سراسری بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر شرکت و از توانمندی های جمعیت استان اصفهان بازدید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار