حواشی اختصاصی تابناک از تساوی فولاد و سپاهان
تابناک: تیم سپاهان اصفهان، این هفته در مصاف برابر فولاد خوزشتان با توجه به شرایط حساسی که داشت، نتوانست کاری از پیش ببرد و در نهایت هم با نتیجه 1 بر 1 متوقف شد.
کد خبر: ۸۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰ 21 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، تیم سپاهان اصفهان، این هفته در مصاف برابر فولاد خوزستان با توجه به شرایط حساسی که داشت، نتوانست کاری از پیش ببرد و در نهایت هم با نتیجه 1 بر 1 متوقف شد.


حواشی و اتفاقات ویژه:

* هادی عقیلی در این مسابقه به دلیل مصدومیت در این بازی به میدان نرفت و از همین رو حاج صفی، که گفته می شد به زودی به لیگ بوندسلیگا می پیوندد، بازوبند کاپیتانی را بر دست داشت البته عقیلی نیز این مسابقه را از جایگاه ویژه بورزشگاه مشاهده می کرد.

* لوسیانو پریرا و لئوناردو پادووانی، دو بازیکن برزیلی که هنوز ‌آی. تی. سی. آنها صادر نشده است در جایگاه ویژه فولادشهر حضور داشتند و این مسابقه را از نزدیک مشاهده می کردند.

* به نسبت سال های گذشته تماشاگران کمتری برای تشویق تیم فولاد خوزستان به ورزشگاه آمده بودند.

* قبل از آغاز بازی در نیمه دوم شهاب گردان با امیرحسین فشنگچی، نیمکت نشین فولاد خوش و بش کرد.

*اسکوبورد ورزشگاه فولادشهر از دقیقه 30 باز از کار افتاد و تا دقایقی نیز خاموش بود.

*ساسان انصاری، زننده گل تیم فولادخوزستان، پس از به ثمر رساندن گل با نشان دادن حرکتی به سمت دوربین ها حرکت می کرد که داور بازی از حضور او جلوی دوربین های تلویزیونی ممانعت کرد.

* ابرقویی نژاد، رئیس هیئت فوتبال اصفهان پس از اینکه گل عبدالله کرمی آفساید اعلام شد از طریق تلویزیون جایگاه ویژه پیگیر صحت تصمیم داور بود، وی هم چنین پس از اتمام بازی به دلیل عملکرد ترکی در این مسابقه به ناظر بازی شکایت کرد و تأکید داشت در حق سپاهان اجحاف شده است.

* در دقیقه 63 عبدالله کرمی گل تساوی سپاهان را به ثمر رساند اما داور این گل را به دلیل خطای آفساید مردود اعلام کرد. وی چند دقیقه بعد برای بار دوم دروازه فولاد را باز کرد که این داور گل را پذیرفت، کرمی که قبلا سابقه حضور در تیم فولاد را داشته است، پس از گلزنی خوشحالی نکرد.

* بلندگو ورزشگاه با وجود اینکه گل نسخت کرمی، مردود اعلام شد، این گل را اعلام کرد.


* پس از اینکه نویدکیا در یک صحنه فرصت ضد حمله خوب را با پاس اشتباهش از سپاهان گرفت خلعتبری به او معترض شد.


* احسان حاج صفی در دقیقه 76 در محوطه جریمه فولاد سرنگون شد اما محسن ترکی این پنالتی واضح را اعلام نکرد تا تماشاگران شعار "ترکی حیا کن، داوری را رها کن" سر دهند. این اعتراض ها تنها منوط به تماشاگران نبود و یکی از عکاسان ورزشی که گفته می شد در زمین به داور مسابقه توهین کرده است، نیز از زمین اخراج شد.

*فولادی ها به نظر می رسید برای نیمه دوم برنامه خاصی نداشتند و از همین رو در طول این نیمه، حتی در صحنه هایی که مهاجم های این تیم در حال حمله بودند، آن ها درون نیمه زمین خود ایستاده بودند.

هادی عقیلی که بازی را از جایگاه ویژه دنبال می کرد، نسبت به بازی پاپی در منطقه راست بازی معترض بود و اعتقاد داشت وی نمی تواند در این محل بازی خوبی به نمایش بگذارد. نکته قابل توجه این است که چند دقیقه بعد از این اظهارنظر عقیلی، فرکی جای پاپی را تغییر داد و وی را به سمت چپ زمین آورد، پاپی هم در این منطقه که به نوعی منطقه تخصصی خود بود، عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. عده این تغییر صورت گرفته را نشان از تأثیر کاپیتان بر تیم می دانستند.

* با وجود اینکه چند هفته ای است، گفته می شود که نویدکیا قهر کرده و قصد خداحافظی دارد، تماشاگران این هفته نیز او را تشویق کردند تا شاید این کار از این اقدام نویدکیا جلوگیری کنند. شنیده می شد تماشاگران پیش از این مسابقه هماهنگی هایی را برای نشویق وی و فشار آوردن به باشگاه، انجام داده بودند که البته این اقدام مورد انتقاد فرکی قرار گرفت و وی تأکید داشت تماشاگران و هواداران سپاهان، فریب افرادی که در لباس دوستی، دشمنی می کنند را نخورند.

* حسین پاپی و محمدرضا خلعتبری از بازیکنان عصبانی سپاهان بودند که پس از سوت پایان بازی بطری آب را شوت کردند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار