قیمت ها در بازار امروز نوسان داشتند و دلار در بازار تهران هم ارزان شد و به ۱۳,۳۶۰ (سیزده هزار و سیصد و شصت ) تومان رسید.
کد خبر: ۸۱۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 14 January 2020

به گزارش تابناک سمنان: قیمت طلا امروز در حالی سقوط کرد که بازار ارز و سکه شاهد نوسان قیمت ها هستند.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز 24 دی 98

قیمت اونس طلا امروز

امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۵۵۰ (یک هزار و پانصد و پنجاه ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ مصادف با ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۷ درصدی به ۱,۵۳۹ (یک هزار و پانصد و سی و نه ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۸۵,۲۴۶ (چهارصد و هشتاد و پنج هزار و دویست و چهل و شش ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۱۴ درصدی داشته است.

قیمت دلار امروز در صرافی

امروز دلار خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، دلار که روز قبل تا ۱۳,۰۲۰ (سیزده هزار و بیست ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ مصادف با ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ - با رشد ۲.۱ درصدی به ۱۳,۳۰۰ (سیزده هزار و سیصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار در بازار تهران

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۳,۳۶۰ (سیزده هزار و سیصد و شصت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۸۲ درصدی داشته است.

قیمت یورو امروز

یورو، امروز به ۱۴,۹۵۰ (چهارده هزار و نهصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۱۸ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۰.۶۱ درصدی، از ۱۷,۵۰۲ (هفده هزار و پانصد و دو ) تومان به ۱۷,۶۱۰ (هفده هزار و ششصد و ده ) تومان رسید.

قیمت سکه در بازار تهران امروز

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۷۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۲۶ درصدی داشته است.

آخرین قیمت سکه بهار آزادی

سکه بهار آزادی امروز ۴,۷۲۵,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و بیست و پنج هزار) تومان قیمت خورد که نسبت به روز پیش افت قیمت را تجربه کرد.

آخرین نرخ سکه امامی

امروز سکه امامی ۴,۷۳۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و سی هزار) تومان معامله شد.

منبع: دنیای اقتصاد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار