علیرضا ابوطالبی خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا ابوطالبی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی سمنان بابیان اینکه در سال جاری ۲۷ تن چوب قاچاق درختچه تاغ در استان کشف‌شده است، گفت: در سال جاری با ۵۰ چرای غیرمجاز نیز برخورد شده است.
کد خبر: ۸۲۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 07 March 2020

Image result for چوب تاغ قاچاق

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی سمنان ظهر شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه به میزبانی منابع طبیعی سمنان، با اشاره به میزان کشفیات در حوزه منابع طبیعی طی سال جاری، بیان کرد: از ابتدای سال ۲۷ تن و ۸۴۴ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق و ۱۲ تن چوب جنگلی در استان کشف و ۵۰ متخلف دراین‌باره دستگیرشده‌اند.

وی از کشف دو هزار و ۱۶۷ کیلوگرم زغال تاغ نیز در سطح استان خبر داد و گفت: مأموران یگان حفاظت در سال جاری به ۲۲ مورد اطفای در سطح ۵۶ هکتار اراضی طبیعی امدادرسانی کردند.

علیرضا ابوطالبی بابیان اینکه ۴۵ خودرو در سال جاری به دلیل جرایم حوزه منابع طبیعی در سطح استان سمنان توقیف‌شده‌اند، تأکید کرد: یگان حفاظت همچنین با ۵۰ چرای غیرقانونی دام به میزان ۱۱ هزار و ۷۰۷ واحد مرتع برخورد کرده است.

ابوطالبی از اهتمام یگان حفاظت به موضوع مراتع و منابع طبیعی خبر داد و ابراز داشت: کشف تعقیب جرم و مجرم مرتبط با مأموریت یگان حفاظت آن‌هم در چارچوب قوانین و تشکیل پرونده قضائی متخلفان در زمره مسائلی است که در استان به آن تأکید ویژه می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار