احمد همتی بیان کرد:
به گزارش تابناک سمنان: احمد همتی نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، با بیان اینکه امروز باید تمهیدات ویژه‌ای برای عدم گسترش بیشتر کرونا بیندیشیم، گفت: مقابله و مهار کرونا نیازمند آسیب‌شناسی است‌.
کد خبر: ۸۳۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 12 March 2020

Image result for احمد همتی تابناک سمنان

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس صبح پنج شنبه در ستاد مبارزه با کرونا ویروس در استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه شیوع این ویروس در استان بسیار جدی است، ابراز کرد: باید تمامی امکانات و منابع برای فرض شرایط قرمز، برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه تعطیلات نوروزی ۹۹ حداکثر به دو روز کاهش یابد، گفت: با اجرای این طرح برای مقابله با شیوع کرونا ویروس اقدام‌های خوبی انجام می‌شود.

احمد همتی افزود: اجرای طرح لغو یا کاهش تعطیلات نوروزی باید در دستورکار قرار گیرد چراکه با پابرجا ماندن تعطیلات در نوروز ۹۹، احتمال جابجایی، دید و بازدید و سفر هموطنان وجود دارد.

همتی با بیان اینکه استان‌های همجوار قم به دلیل گسترش کرونا ویروس وضعیت چندان مناسبی ندارند که باید تدابیر خاص در ارتباط با این موضوع اندیشیده شود، گفت: در روزهای گذشته میزان ابتلای مردم در استان سمنان به کرونا ویروس افزایش‌یافته است که باید نسبت به این موضوع حساس بود.

وی در ادامه خواستار اخذ تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا شد و ابراز داشت: آسیب شناسی جدی برای مقابله و مهار شیوع کرونا ویروس در استان سمنان انجام شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار