در راستای طرح ضیافت همدلی به همت آستان مقدس امامزاده اسماعیل
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه ضیافت الهی 313 بسته غذایی به ارزش هر کدام دو میلیون ریال بین نیازمندان توزیع می شود.
کد خبر: ۸۴۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 27 April 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین توسلی اظهار داشت : اطعام و غذا دادن در پیشگاه خداوند مهربان، از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است. تا آنجا که امام صادق علیه السلام فرمود: هركه مسلمانى را غذا دهد تا سیر شود، از پاداش آخرت او جز پروردگار جهانیان، هیچ كس حتى فرشته مقرّب و پیامبر مرسل، خبر ندارد. در مقابل نیز بی توجهی به اطعام گرسنگان عامل برانگیخته شدن خشم الهی می گردد. تا جایی که قرآن مجید، علت جهنمی شدن عده ای را پس از اقامه نکردن نماز، غذا ندادن به بینوایان برشمرده است.

وی در ادامه گفت : امسال ماه مبارک رمضان متفاوتی را به علت شیوع بیماری کرونا تجربه می‌کنیم اما تلاش ما این است تا مردم بتوانند از معنویت این ماه برخوردار شوند.

حجت‌الاسلام توسلی گفت: یکی از اقداماتی که در روز‌های اخیر انجام شده و همچنان ادامه دارد، توزیع پک معیشتی است.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد : همزمان با فرا رسیدن ماه ضیافت الهی ۳۱۳بسته غذایی به ارزش هر کدام دومیلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد که این مواد غذایی توسط هیئت امناء امامزاده اسماعیل (ع) و خیرین به مبلغ ۶۲۶میلیون ریال تهیه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان افزود: بسته‌های غذایی که شامل برخی از مایحتاج عمومی نظیر ماکارانی، رب گوجه ،روغن،حبوبات ،سویا ،برنج و..... است؛ با کمک هیئت امناء وخیرین و از طریق شناسایی خانواده‌های نیازمند با کمک افراد معتمد به مناسبت ماه مبارک رمضان به ۳۱۳خانواده نیازمند اهدا شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار