رئیس کل دادگستری مازندران از متلاشی شدن باند بزرگ شیطان پرستی و دستگیری ۴۲ نفر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 13 June 2020

به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، اخلاقی و جلوگیری از ترویج شیطان‌پرستی ، ۴۲ نفر که با تشکیل باندی ، افراد را به پیروی از فرقه شیطان پرستی سوق می‌دادند دستگیر شدند.

او با بیان اینکه ۲۸ نفر از اعضای این باند مرد و ۱۴ نفر زن هستند، افزود: اعضای این باند شیطان پرستی در مرزن‌آباد چالوس دستگیر و ۱۱ دستگاه خودرو شناسایی و توقیف شد.

 

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری ادامه داد: افراد این گروه شیطان‌پرستی که از سراسر کشور با نام "امید آزاد اندیش" در شهرستان چالوس بخش مرزن آباد فعالیت می‌کردند  به جرم برپایی جشن پارتی و شیطان پرستی شناسایی و دستگیر شدند.

 رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با پیگیری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان و دستور به‌موقع رئیس حوزه قضایی مرزن‌آباد، سردسته اصلی این گروه شناسایی ، دستگیر و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

برخی جریانات خارجی با اعزام افرادی از گروه‌های شیطان‌پرستی به ایران از مدت‌ها پیش در صدد ترویج فساد در داخل ایران هستند و با اغفال جوانان و خالکوبی علائم شیطانی بر اندام افراد فریب خورده، آنان را به پیروی از فرقه شیطان پرستی سوق می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار