خشم فرهاد از نیامدن چند بازیکن و اعلام کرونایی های جدید
اعضای تیم استقلال با وجود اینکه تا فرودگاه مهرآباد رفته بودند اما حاضر نشدند راهی شهرستان جم شوند!
کد خبر: ۸۷۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ 04 July 2020

به گزارش تابناک سمنان: بعد از کش و قوس های فراوان درباره لغو یا برگزاری دیدار پارس جنوبی و استقلال سرانجام قرار بر این شد که اعضای تیم استقلال ساعت 17 امروز به فرودگاه مهرآباد بروند و عازم شهر عسلویه شوند. با اینکه همه چیز آماده پرواز به سمت عسلویه برود اما برخی اتفاقات سبب شد تا فرهاد مجیدی تصمیم به نرفتن تیم به این سفر بگیرد.


مسئولان باشگاه استقلال با توجه مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن خود رایزنی های زیادی با سازمان لیگ انجام دادند تا بتوانند مجوز رسمی آنها را برای لغو بازی بگیرند اما موفق نشدند. مسئولان سازمان لیگ رسما اعلام کردند چون 25 درصد اعضای استقلال به کرونا مبتلا نیستند بازی‌ها باید برگزار شود.


در نهایت شرایط طوری رقم خورد تا استقلالی‌ها بدون حضور بازیکنان کرونایی خود عازم فرودگاه شوند اما نیامدن برخی بازیکنان به فرودگاه و البته مثبت شدن تست کرونای تعدادی دیگر از نفرات باعث شد تا کل سفر به جم لغو شود.


ماجرا از این قرار بود با وجود اینکه فرهاد مجیدی و دستیارانش و تعدادی از بازیکنان تیم به فرودگاه مهرآباد رفتند و آماده سفر بودند اما برخی بازیکنان مانند سیدحسین حسینی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، روزبه چشمی و ... به فرودگاه نرفتند.این نفرات اعلام کردند که حاضر نیستند در این شرایط کرونایی برای استقلال بازی کنند. از سوی دیگر در همین حین اعضای تیم استقلال متوجه شدند تست کرونای 5 عضو دیگر این تیم مثبت شده و به همین خاطر مجیدی و شاگردانش تصمیم به ترک فرودگاه گرفتند.

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار