فرماندار سرخه:
فرماندار سرخه از افتتاح ۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در سرخه خبر داد و گفت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها در مجموع ۸۲ میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۹۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 23 August 2020

۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در سرخه افتتاح می‌شود

به گزارش تابناک سمنان: علی‌محمد مویدی زاده ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به میزبانی فرمانداری سرخه با بیان اینکه ۳۲ پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود، ابراز داشت: برای اجرای این طرح‌ها ۸۲ میلیارد و ۹۶۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعتبار هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه مجموع پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی برای سرخه ۴۴ طرح است، افزود: در مجموع برای این طرح‌ها ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

فرماندار سرخه ضمن بیان اینکه با توجه به شعار سال یعنی جهش تولید تلاش شد تا پروژه‌ها بر این مبنا تعریف شوند، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود با افتتاح طرح‌های اقتصادی زمینه خوبی برای ایجاد اشتغال در این شهرستان فراهم شود به عنوان نمونه تنها بهره‌برداری از سه طرح اقتصادی باعث ایجاد زمینه اشتغال برای ۵۶ نفر شده است.

مویدی زاده در ادامه تصریح کرد: اجرای عملیات سنگ و ملات حوزه آبخیزداری، افتتاح دفتر انجمن همیاران توسعه، بازدید از واحد دامداری هزار راسی، بازدید از مجتمع ۱۰۶ واحدی بسیجیان و افتتاح پروژه شهرک صنعتی از جمله برنامه‌هایی که این هفته در سرخه انجام می‌شود.

وی افزود: طی هفته دولت عملیات اجرایی احداث جاده کمربندی مسیر سرخه به فیروزکوه، اجرای طرح‌های آب‌رسانی و شرکت برق آغاز می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار