اعلام آمار توسط فرماندار جوان و جدید گرمسار!
به گزارش تابناک سمنان: سعید متقی سرپرست فرمانداری گرمسار بابیان اینکه ۶۹ پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان افتتاح شد، گفت: ۸۳ میلیارد برای بهره برداری از این پروژه‌ها هزینه شده است.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ 24 August 2020

سعید متقی» سکان‌دار فرمانداری گرمسار شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان  | Mehr News Agency

سرپرست فرمانداری گرمسار صبح دوشنبه در آئین افتتاح هم زمان پروژه‌های هفته دولت در گرمسار به میزبانی دانشگاه گرمسار اظهار داشت: ۶۹ پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت بااعتبار ۸۳ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان در دومین روز از هفته دولت با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار سمنان در گرمسارافتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ دستگاه اجرایی این شهرستان در حوزه عمرانی پروژه قابل‌افتتاح دارند، افزود: این در حالی است که بیشترین سهم از افتتاح پروژه‌ها مربوط به دهیاری‌ها با ۲۳ پروژه است.

سعید متقی با تأکید بر اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۲۱۴ نفر در گرمسار صاحب شغل خواهند شد، تصریح کرد: از این تعداد ۶۰ پروژه در بخش عمرانی بااعتبار ۴۷ میلیارد تومان و ۹ پروژه اقتصادی بااعتبار ۳۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

متقی با تاکید بر اینکه درمجموع ۴۹ پروژه در بخش مرکزی گرمسار قابل‌افتتاح است، خاطر نشان کرد: ۲۰ پروژه متعلق به بخش مرکزی ایوانکی است و درمجموع ۳۷ پروژه به ارزش ۸۴ هزار و ۹۰۵ میلیون ریال در مناطق روستایی این شهرستان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۱۵ پروژه نیز در این هفته بااعتبار ۲۴ میلیارد تومان در گرمسار آغاز می‌شود، عنوان کرد: ۱۳ پروژه در شهر گرمسار و دو پروژه نیز در بخش ایوانکی قرار دارد.
گرمسار قطب صنعتی استان سمنان است

سرپرست فرمانداری گرمسار بابیان اینکه پنج پروژه از پروژه‌های مذکور در مناطق روستایی این شهرستان قرار دارد، اعلام کرد: نزدیکی به تهران، وجود رودخانه دائمی حبله رود، غنای معدنی به ویژه نمک و استقرار بیش از نیمی از واحدهای صنعتی استان که این شهرستان را به قطب صنعتی استان تبدیل کرده است از مهم‌ترین ظرفیت‌های توسعه‌ای در این شهرستان است.

متقی با بیان اینکه عدم استقرار صنایع مادر در گرمسار، بحران کم آبی و متوقف شدن برخی پروژه‌های عمرانی به دلیل مشکلات سیاسی از مشکلات و چالش‌های جدی این شهرستان در مسیر توسعه است، اضافه کرد: ایجاد شهرک تخصصی نمک، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، فعال شدن بیش از پیش منطقه ویژه اقتصادی و تأمین آب پایدار زمینه توسعه این شهرستان را فراهم می‌کند.

 

تابناک سمنان به جهت پرهیز از هر گونه سوء برداشت از آمار های اعلام شده:

الف)ازاستاندار محترم سمنان خواستار ارائه گزارش های امکان سنجی با تعیین منابع ریالی اجرای پروژه های پیش رو می باشد.

ب)از دستگاه های نظارتی راستی آزمایی آمار های ارائه شده را خواستار است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار